Blogglistenhits

fredag 20. desember 2013

Landlig juleinspirasjon


Vi på Romerike lengter etter snø og synes det er helt merkelig å ha en så våt og grønn jul....Håper alikevel på det kan komme litt kulde og bitte lite grann snø til julaften! Jeg falt pladask for denne søte julepyntet stuen i lyse farger og med et flott lite juletre i hjørnet av stuen! Tenk så vakkert et lite tre også kan være! Jeg likte kombinasjon av hvitt, tre, grønt og rødt. Det er også mine favoritt farger nå i julen! Se under juletreet og se den søte kurven som er fylt opp med julegaver - en morsom ide! Det supersøte bildet kommer faktisk fra Villeroy&Boch sin julekolleksjon som du finner her. De har en utrolig vakker nettside og her finner sikkert også du inspirasjon til julens festbord! 

klem

2 kommentarer:

  1. Å nydelig bilde! Mye fint på de anbefalte sidene. :)
    Ønsker deg en vakker jul!
    Juleklem fra Gry :)

    SvarSlett
  2. Vakkert er det ja:-)) Julestemningen blir jo litt mere laber uten snø,men skammer meg ikke ved å si at jeg nyter og rusle på mange daglige turer med hundene i varmegrader.Fortsatt fin helg:-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online