Blogglistenhits

tirsdag 10. februar 2009

Maritimt kjøkken

Her ser du bildet av kjøkkenet mitt på hytta ved havet i den svenske skjærgården. Vi valgte kjøkkeninnredeningen Faktum, Ädel i kirskebær fra Ikea med stålhåndtak. Vi har en åpen kjøkkenløsning for å gi stua mest mulig lys og luft. Takhøyden er over 3 meter! Som spisestuemøbler har jeg valgt spisebord med 12 stoler i hardwood fra Plantasjen. Med utgang til terrassen rett fra stua er det enkelt å ta med seg spisesstua ut hvis man ønsker det. Gulvet er lekker skipsplank. Den store lykten på bordet og det store bambusfatet er fra Ikea. Hytta skal leies ut på ukesleie fom sommeren -09. Info om hytta: www.balanse.com/vestablikk.htm

5 kommentarer:

  1. Du skal være velkommen inn i butikken Siv ;)

    Du verden så flott hytten deres er. Og beliggenheten. Der kunne jeg tenkt meg å tilbrakt en deilig sommeruke.

    SvarSlett
  2. Enda en gang imponert! Vi har også sommerhus ved sjøen (på Vestlandet)! Kjenner jeg lengter dit nå...

    SvarSlett
  3. Flott kjøkken !! og nydelig skipsgulv * lekkert *

    SvarSlett
  4. For en fantastisk flott hytte...
    SKulle gjerne vært der en sommer :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Fantastisk hytte, ååå lengter etter sommer jeg.
    Takk for hilsen på siden min, bilder kommer;))
    Det er veldig godt med en kopp te og tur ut for å klarne tanker og slappe av, det er sant.
    Godt du minte meg på det, nå koker vannet og jeg skal kose meg før jeg drar på jobb.

    Klem:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online