Blogglistenhits

søndag 8. februar 2009

Vårstemning i vinduskarmen

Snøen daler ned i bøtter og spann. Helt utrolig snøvær ute hos meg. Det er morsdag og deilig med en liten blomstertur til Plantasjen. Der fant jeg vakre vårblomster. Tok med meg en liten blå perleblomst og lilla krokus samt gul påskelilje. De vakre vårblomstene har jeg puttet i forskjellige mugger, den hvite fra Ikea, den med orange epleblomst fra Laura Ahsley og den lille antikke fra Figgjo Flint. Endelig litt vårstemning i vinduskarmen. Gardinene med blomstermotiv er fra Laura Ashley og er vakre året rundt for meg som liker den romantiske stilen.

12 kommentarer:

  1. Skal prøve å huske å legge ut oppskriften i morgen. Det er den beste kake som finns....nå skal jeg snart smake den. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. God morsdag til deg og :)
    fine blomster du har kjøpt deg..vart frista til ein tur til plantasjen eg og, men skal holde meg idag :)
    Klem Marny :)

    SvarSlett
  3. Herlig vindu, vårlig og vakkert!! Termometeret er kjøpt på An-ma på Ås, vet ikke hvor i Akershus du bor?? Det er merket Miljøgården, tror de fører det på Dorothea på Vinterbro også?? Veldig fornøyd med det altså, sendet mannen min innom anma for å kjøpe heklegarn i går, han imponerer må jeg si...:-)

    SvarSlett
  4. så fin blogg du har :)
    God morsdag !!!

    Stor klem til så hyggelig dame... Du :)

    SvarSlett
  5. Godt det snart er vår! Her og snør det masse....Så fint det var med påskeliljer i vinduet:) Man får heller lage litt vårstemning inn:)

    SvarSlett
  6. Hei Siv. Fin vårstemning i vinduet ditt. Greier ikke helt å få den stemningen enda, her snør det masse.

    SvarSlett
  7. Fin vårstemmning. Likte muggene dine og gardinen din var bare helt nydelig:))

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  8. Flott vårlig stemning i vinduskarmen din:o)
    Liker så godt mugger!!!
    Denne benken min er kjøpt for mange år siden på Bohus!!
    Den var da syrelutet furu!!!

    Ha en fin søndagskveld:o)

    SvarSlett
  9. Hei og tusen takk for hilsen på bloggen min. Veldig kjekt når noen nye har vert innom meg :-)

    Fortsatt fin søndagskveld.

    SvarSlett
  10. Deilig med litt vårstemning...lengte lengte..:O)

    Ha en fin kommende uke!

    Klem Linda

    SvarSlett
  11. Hei! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Så flott bilde! Herlig vårstemning i vinduet!!

    Ha en fin kveld!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  12. Neimen kor kjekt!!!... at du tok deg tid å legge igjen koselig kommentar på bloggen min.Håper det er greit at du kommer på lista mi og:))
    Nydelig vårstemning på kjøkkenet ditt.De gardinene var bare såååå lekre:)

    Ha en kjempefin uke:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online