Blogglistenhits

fredag 27. februar 2009

Award fra Sjøboden

Tusen takk til Sjøboden for hyggelig overraskelse denne uken og tildele meg Nice Blog Award. Det satte jeg stor pris på! I hverdag og på jobb er det vel utmerkelser noe vi kanskje ser lite til tror jeg. Derfor er det ekstra morsomt å få dette og kanskje se hverden med nye øyne og selv bli litt flinkere til å sette pris på de vi har rundt oss. En ekstra takk og god klem både gir god energi til den som gir og den som får:-) Husk å sette pris på hverandre hver dag:-) Jeg sender denne Awarden videre til følgende herlige blogger jeg liker å besøke: bestashus, hemochlycka, Liven, Malivasverden og lykkenbakdøra.

5 kommentarer:

  1. Hei Siv - tusen takk for tipset om Marit's Provence! Den skal jeg følge med på.

    SvarSlett
  2. God morgen Siv og tusen takk for award. Det er koselig å bli satt pris på.:-)
    Klem Marilyn

    SvarSlett
  3. Tusen,tusen takk..så omtenksomt av deg..Koselig å høre at du lar deg inspirere av min blogg...Takk for tipset ang.MaritsProvence..jeg har tittet innom allerede,ser ho skal driver med salg der nede...så nå får jeg bare sette igang med lotto-og flax...hi-hi..Klem fra Maliva

    SvarSlett
  4. God morgen! Tusen takk for awarden, nå ble jeg kjempeglad :)

    Ha en strålende dag videre!!

    SvarSlett
  5. Grattis med award og tusen takk for at du ville dele den med meg:o)
    Det setter jeg stor pris på!!!

    Ha en fin helg:o)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online