Blogglistenhits

torsdag 12. mars 2009

Terrasseliv

Jeg ser at flere av dere bloggere bor på steder der dere kan glede dere over våren. Den må snart komme her på Østlandet. Jeg bor i Akershus og her er det snø så det holder. Jeg drømmer om en ny terrasse og blir veldig inspirert av alle dere som viser bilder fra deres terrasse og hageliv og hagedrømmer. Bildet viser vårkolleksjonen fra den svenske designeren Gudrun Sjøden hun er kjent for sine fargerike tekstiler til både hus og hjem. Jeg falt pladask for dette romantiske bildet, ser ut som du kunne vært tatt i hagen min. De søte vimplene i epletreet skal jeg kopiere og det ble nydelig med like tekstiler på både bord og puter på stolene. Grønt og hvitt ser veldig sommerlig og friskt ut. Gleder meg til terrasse og hageliv samt å spise ute...

13 kommentarer:

  1. Så flott bilde som inspirerer. Jeg skal også lage en platting/uteplass nå, men snekkerne kan ikke begynne riktig ennå (pga all snøen). Ha en superfin dag.

    SvarSlett
  2. Ja, vi kan bare glede oss til våren kommer for fullt:-)

    Jeg syns også det er fint med sånne vimpler:-)

    Ha en fin dag i snør

    SvarSlett
  3. Uff, jeg fikk visst lagret før jeg var ferdig med å skrive...

    "Ha en fin dag i snøen", skulle det stå.
    Vi går snart mot vår:-)

    SvarSlett
  4. Uff, ja her i Akershus er det nok snø enda synes jeg og nå kommer det søren meg enda mer:(
    Vil ha vår jeg.
    Gudrun S har mye fint, har kjøpt noe derifra tidligere.

    Ha en fin uke og god helg, vi reiser og oppsøker snøen i helgen vi da:)))
    Akkurat som vi ikke har nok her nede.

    Klem:)

    SvarSlett
  5. Våren er det nok lenge til her også gitt!!

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder:))

    jeg likte påsketreet ditt kjempegodt:))

    ha en fin dag:)9

    SvarSlett
  7. Lengte lengte!
    Det gjør jeg også!
    Er grrrrrrrr lei av vinter!!!
    Men her er det desverre store mengder med snø enda!
    Trøster meg selv med at det smelter fort....
    etter påske :O)
    Huff føler meg litt negativ nå...men men

    Ha fortsatt en fin dag!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  8. Ja, vi får nøye oss med bilder og lengtingen enn så lenge...

    SvarSlett
  9. Nydelig bilde!!
    Heldigvis er snøen vekk her og det spirer og gror,og det er fine temperaturer.Bare vel 2 uker til april...hoi det går unna:)
    Go kveld,klem:)

    SvarSlett
  10. Ja vad det ser härligt ut!! Vi sak bygga terass i år *längtar*

    Kram

    SvarSlett
  11. hei i natta :o)
    idag kjøpte eg meg eit påske egg tre og :) kjempesøtt! og har kjøpt tre egg og nokre andre egg som min lille prinsesse ska få male, og som skal leggast i treet :o)
    Klem :o)

    SvarSlett
  12. Hei. Jeg liker den ideen med syltetøyglass og ståltråd som man kan henge i trærne med telys. Jeg har tatt den ideen litt lenger og klippet til roser fra servietter (bruker kun det ytterste laget)og limt utenpå glasset. Det gir et veldig romantisk skjær når lysene er tent. Klem

    SvarSlett
  13. Excellent blog here! Additionally your site a lot up very fast!
    What web host are you the usage of? Can I get your associate hyperlink
    for your host? I wish my web site loaded up as quickly as yours lol
    Also see my web site: get your ex boyfriend back

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online