Blogglistenhits

torsdag 26. februar 2009

Smart lagringsplass

Jeg gleder meg veldig til vi får nytt kombinert leke-rom og mediarom for hele familien. I forbindelse med det nye jenterommet og soverommet får vi samtidig også et nytt fellesrom. Nå lurer jeg veldig på hvilke hyllesystem vi skal velge. I dag fikk jeg den nye katalogen fra Ikea med tips til mediaoppbevaring og bokhyller. Jeg trenger hyller til spill, DVD, bøker og blader. Den nye katalogen har mange gode tips, det gjelder nå å velge hva som passer best for vår familie. Glassdører har jeg også lyst på, da ser rommet ryddig ut...
Bilde: Ikea - Billy

4 kommentarer:

  1. Förvaring är alltid lite knepigt att få snyggt, men det klarar du säkert!

    Kika in hos mig...

    Kram C

    SvarSlett
  2. Det er fint med glassdører, ja.. Men jeg har et tips om å ha tette dører, eller eventuelt skuffer, nederst. Sånn at du får gjemt unna det som ikke er like pent å se på..

    Er sikker på at det blir kjempefint :) Og så herlig å få media og leker på eget rom. Lettere å slappe av i stua da..

    SvarSlett
  3. Ikea er suveren på hyller og lagring ;o)

    SvarSlett
  4. Hei Siv,alltid koselig at du titter innom og legger igjen hyggelige kommentarer..Idag ligger det en utfordring til deg hos meg...Gøy hvis du tar den?Klem fra Maliva

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online