Blogglistenhits

lørdag 7. mars 2009

Påske på norgesglass

Jeg er som mange av dere glad i gamle norgesglass. De kreative damene bak boken Sjarmerende Gjenbruk har også mange gode forslag til bruk av norgesglass. Jeg har puttet påskeegg på mine norgesglass. Det ble et morsomt blikkfang i kjøkkenvinduet. Ferdiglagde påskeegg får du kjøpt både hos Kid og Kremmerhuset samt helt sikkert også hos de andre interiørkjedene. Hos Kid og Nille får du kjøpt påske-hobbypakker som passer for barn. I en hobbypakke får du egg, pensel og maling samt maler. Morsom aktivtet for hele familien og man trenger ikke være redd for at eggene kan knuses.

11 kommentarer:

  1. Koselig blikkfang på kjøkkenet dette Siv:o)

    Og koselig dette bildet av hagebenken også.....sukk!!!

    Ha en flott helg:o)

    SvarSlett
  2. Koselig! Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  3. Go`ide....Fortsatt go`helg til deg fra Maliva

    SvarSlett
  4. Så søt idé!! Og takk for tipset ang påske hobbypakkene for barn - det skal jeg kjøpe!

    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  5. Smart og dekorativt...norgesglass er som poteten kan brukest til alt.Har heldigvis mange norgesglass i alle str:)
    Ha en fin kveld,klem:))

    SvarSlett
  6. Ser du er begynt å forberede påsken...
    En stund siden jeg var innom siden din nå, pga vinterferie :o).
    Så nå har jeg kost meg med dine siste innlegg.
    Mye fint!
    Ønsker deg en fin lørdag videre!

    SvarSlett
  7. Å så fint og fargerikt det ble med påskeeggene i norgesglassene:)

    Benken var jo skjønn.

    Ønsker deg en riktig god helg

    Klem:)

    SvarSlett
  8. Fin idé, det gjorde seg veldig med påskeegg i norgesglass. Takk for tips om barnepakker med påskepynt, jeg skal løpe å kjøpe :-)
    God helg videre.

    SvarSlett
  9. Ja, det var veldig dekorativt! Gleder meg til påske jeg nå!

    SvarSlett
  10. Så koooslig..! Snart påske..! :) Ha ei herlig helg! Godklem

    SvarSlett
  11. Hei!!
    Har noe til deg inne hos meg:)
    Go søndag,klem:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online