Blogglistenhits

lørdag 28. februar 2009

Duftende eukalyptuskrans

Takket være dere inspirerende interiørbloggere har jeg også besøkt min blomsterbutikk og kjøpt vakre eukalyptusgrener. De lukter helt himmelsk og gir en frisk og ren duft i rommet. Egentlig burde jeg vel ha en slik krans i alle rom i huset. Eukalyptus kommer fra Australia og er en type tresort og det finnes over 700 forskjellige arter. I Australia finner du kolabjørnene i disse trærne. Av bladene og barken utvinnes eukalytpus som blir brukt i medisin for å lindre snue og bronkitt. Eukaluptusolje gir en god og frisk duft i rommet. Min eukalyptuskrans henger på døren. Jeg fikk lyst til å henge en på peisen samt i entreen som en frisk velkommenduft.

7 kommentarer:

  1. Flott krans !! Slik vil jeg også ha : )

    SvarSlett
  2. hei,hei..
    flott krans, og ja eukalyptus lukter helt nydelig!
    ...fortsatt fin helg!
    moaklem

    SvarSlett
  3. hiiiimla vakker...
    så heldig du er som har fått tak i slike greiner,- vet ikke hvor mange blomsterbutikker eg har vært innom og spurt...
    lucky you.....

    klem, magny

    SvarSlett
  4. Så utrolig vakkert :) Jeg får ikke tak i slikt jeg :( LEter og leter i blomsterbutikker.. Klem

    SvarSlett
  5. Ja her i blogglandia er det masse inspirasjon:o)
    Flott krans og tenker den lukter deilig:o)

    Ha en fin kveld og forsatt fin helg:o)

    SvarSlett
  6. Nydelig krans:)
    Fins ikke slik på disse kanter:(
    Ha en flott lørdagskveld,klem:))

    SvarSlett
  7. hei :) fin krans! vert vel til at eg må kjøpe meg ein slik eg og :)
    Klem :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online