Blogglistenhits

tirsdag 10. mars 2009

Hønsenetting + vase = ny lykt

Jeg ble så inspirert av vinduet jeg lagde i helgen, at jeg i dag med restene fra hønsenettingen fornyet en vase jeg hadde. Jeg klippet med tang forsiktig en remse som passer vasen og satte remsen på innsiden av vasen. Fylte så opp med dekorsand og satte et orange kubbelys i. Dette ble på en enkel måte en ny og dekorativ lykt som passer flott til påske. Lykten passer like godt i vinduskarmen, på spisestuebordet eller ute på terrasessen når snøen smelter. Denne lykten er også en morsom gave å gi til venninner. Bruk et gammelt syltetøyglass eller en rimelig vase og dekorer med hønsenetting, dekorsand og et flott kubbelys i en fin farge enten du liker pastell eller sterke farger. Lykten ble et morsomt blikkfang i vinduet mitt.

6 kommentarer:

  1. Det var en lur ide! Blir påskestemning av slike rustikke ting som hønsenetting sammen med påskefarger! :)
    Ha en fin vårdag!

    SvarSlett
  2. Så flott den ble. :)
    Jeg hadde aldri klart å komme på en slik flott ide.:)

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Se her er du i sving med hønsenettingen ser jeg...Kult med briller også:O)Nå nærmer det seg mitt innlegg med påske og hønsenetting også..så følg gjerne med...Go`kveld til deg fra Maliva

    SvarSlett
  4. Enda en god ide fra deg!
    Hvor tar du det fra?? ;o) ;o).
    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  5. Se där vad kreativ du är!

    Kram C

    SvarSlett
  6. Jeg elsker denne kreative pynten :D Lekkert!

    Klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online