Blogglistenhits

tirsdag 24. februar 2009

Blått blikkfang

Fargen blå er en av mine yndlingsfarger. Jeg liker blått både på klær og interiør. Her ser du bilde av et vakkert blått keramikkfat fra den svenske designfirmaet Mateus. De har mye lekkert. Denne blåfargen er utrolig vakker. På fatet har jeg satt et lite stettefat i blått glass fylt med nam nam, litt sunn nøtteblanding i et blått glass, en vakker hvit lykt og en liten hvit potte med hvite mini ildtopp. Duken er en gammel håndbrodert duk fra en slektning som er brodert med vakre blomster i rosa og lyseblått. Den lyseblå krukken i vinduet er fra Blåfargeverket. De rutete gardinene er fra Laura Ahsley. Blått beroliger og gir balanse, perfekt for dobbeltarbeidende småbarnsmammaer.

4 kommentarer:

  1. kjempefint blått innlegg:) at blått var beroligende viste jeg ikke, lærte jeg noe nytt i dag og:) det var i vertfall et kjempefint blått og steminingsfult bilde du hadde tatt:) ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
  2. Väldigt trevlig blogg du har!!! Å många fina bilder. Jag älskar också blått, det är så vackert. Kanske det har att göra med att blått representerar både himmel å hav...
    Ha en trevlig dag! jag återkommer.

    SvarSlett
  3. Mmmm. blått er vakkert ja! Også ein av mine yndlingsfargar, og det er nok nettopp fordi der så kjølig og rolig :-D
    Kjempefint stemningsbilde!

    SvarSlett
  4. Elsker også blått. Det var et nydelig keramikk fat.
    Ha en fin dag.
    Marilyn

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online