Blogglistenhits

mandag 9. februar 2009

Ny bilderamme til jenterommet

Siden det tar litt tid å få restaurert jenterommet, samler jeg opp ting jeg liker mens vi jobber med jenterommet. På en liten shoppingrunde sist uke kom jeg over denne søte bilderammen hos Nille. Den har motiv av hjerter, blomster og ender i de herlige fargene gult, rosa, rødt, grønt og turkis. En leken ramme som jeg falt for til det nye jenterommet til min datter på 4 år. En morsom og dekorativ bilderamme som passer i alle barnerom.

10 kommentarer:

  1. Så gøy å finne fine ting på en billigbutikk:-)

    SvarSlett
  2. Veldig søt!! Sans for detaljer du...:-)

    SvarSlett
  3. Hei! Noen ganger går det litt fort...nå har jeg ordnet linken (til innlegget før...;oD)
    Jeg liker å ta husvasken til musikk fra musikaler som Chess og Les Miserables, da går alt så mye lettere - husvask er nemlig ikke en favorittsyssel! Og ihvertfall ikke nå som vi har bygging på gang.

    Bare venter på barnerom å innrede jeg også...burde vel egentlig se på tapeter nå, men vil heller konsentrere meg om kjøkkenet vårt. Vi skal snart legge gulv, og vi må bestemme oss for kjøkkenløsning...hjelp...alt for mange valg...;o|

    SvarSlett
  4. Supersöt ram! Jag gillar verkligen ert sovrum...

    Kram C

    SvarSlett
  5. Så søt rammme du har kjøpt.
    Detaljene er prikken over i`en ;O)

    SvarSlett
  6. den var kjempe søt!!! <33333333333

    SvarSlett
  7. HERREGUD!
    den der va kjeeeempe fiin <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    Sånn skal jeg ha :D :D <3<3<3<3<33
    Kan jeg fåå diin? :**
    Elsker deg vennen :**<3333

    SvarSlett
  8. Her er ingen detalj overlatt til tilfeldighetene, det ser jeg!! Fantastisk det du har skapt.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online