Blogglistenhits

lørdag 28. februar 2009

Påskeforberedelser

Påsken starter i år søndag 5. april. Mars er jo en fin tid for å kanskje lage litt ny påskepynt enten du vil lage nye påske egg i vintagestil eller liker å hekle eller tove. Kanskje disse søte kurvene er noe for deg? Oppskriften finner du hos Garnstudio som har flere søte påskeoppskrifter samt hobbysiden DinHobby. Har du kanskje oppskriften på en søt påskepynt? Jeg er på jakt etter inspirasjon til årets påskepynt, påskeegg og påskedekorasjoner og god påskemat...

5 kommentarer:

  1. De kurvene var kjempesøte og vårlige i pastellfarger. :) Skoene så veldig flotte ut, jeg går hver dag, skotøyet har mye å si for at turen skal bli bra.

    SvarSlett
  2. åja, lage påskepynt er jeg også lysten på :) Det finnes endel oppkrifter på Martha Steward om det er din stil, ellers så synes jeg at påske er en nedvurdert hobbysesong..

    SvarSlett
  3. De kurvene var veldig søte ! skal inn på garnstudio å se om det er noe annet lekkert også : )

    Takk for tips.

    SvarSlett
  4. Dette får meg til å lengte etter påske!
    Gleder meg til påskeferie og hyttetur ;O)
    Sol,kakkao, kvikklunsj og appelsin i snøfonda!

    Ha fortsatt en fin søndag!

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  5. Hejsa...
    Surfet lidt rundt og fandt din Blog.
    Mange fine billeder du viser, og nogle rigtige søde kurve.
    Inspirasjon til påske finder du også HER: http://www.cchobby.dk/
    Måske du kan bruge noget af det.
    God Søndag
    Kram Dorthe

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online