Blogglistenhits

onsdag 11. februar 2009

Vintage gyngehest

Jeg synes hester er vakre dyr og som liten red jeg en periode på en rideskole. Nå følger jeg min datter på ridekurs. Ridning gir selvtillit og styrke samt god balanse og omsorg for andre. Denne lille vintage gyngehesten på bildet falt jeg pladask for og har stått i bokhylla et par år. I den brune rammen henger et lite musikkstykke fra min sønn. Han gikk før på musikkundervisning i vår lokale musikkskole og ble hele tiden oppmuntret til å komponere. Dette bør jeg kanskje minne ham på igjen:-) Gyngehesten ble kjøpt på interiørbutikken Gurimalla. Den gir meg inspirasjon hver dag og er et morsomt blikkfang i stua.

9 kommentarer:

  1. Du har alltid så mye kjekt å vise frem, Siv ;o).
    Ha en vidunderlig dag!

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar:) Nå er stolen trukket om:) Det var så enkelt! Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  3. Søt gyngehest. Så koseleg å ha eit musikkstykke komponert av barna, koseleg at du ramma det inn.

    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  4. Det her var en koselig side. Tenker tilbake på barndomen når jeg titter på gyngehesten.

    Ha en videre fin dag.

    SvarSlett
  5. herlig liten hest med slitt preg :)

    SvarSlett
  6. Nydelig gyngehest,sikkelig nostalgi.
    Var ikke dumt å ramme inn dette musikkstykket,et minne for livet:)
    Der ga du meg et tips,har 4 gutter som spiller trekkspill og lager melodier.Nå skal det i glass og ramme:)
    Ha en nydelig kveld:)

    SvarSlett
  7. Hei! En utfordring til deg på bloggen min i dag;)

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  8. Så tøft med det innrammede musikkstykket. Og hesten er jo bare supersøt. Vi eier selv en 16 år gammel haflinger vallak som lyder navnet Mikado. Men det er min datter Rebecca som steller mest med han. Men vi koser oss godt i stallen vi voksne også. Masse flott å se på i bloggen din, du er flink til å gjøre det vakkert rundt deg.

    SvarSlett
  9. ååå den gyngehesten var jo helskjønn, koselig blogg du har!! ha en videre flott torsdagskveld og takk for en kjekk titt i en koselig blogg med inspirerendes bilder!! (fikk utrolig lyst på vintage gyngehest nå altså)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online