Blogglistenhits

fredag 6. februar 2009

6-ting fra kjøkkenskapene mine

Jeg ble denne uka utfordret av amorato.blogspot.com/ til å finne frem 6 ting fra kjøkkenskapene mine. I dag har jeg funnet frem følgende ting: en smart stålrist fra Himmelrommet som jeg har stekte vafler og varme muffins på, samler på sølvskjeer fra serien Flat rose, har dilla på kjøkkenhåndklær, en rød smart grønnsak-og frukt skjærer fra Tupperware som jeg bruker hver dag, rosa pizzaskjærer til min datter fra Ikea, blå isbiteholder fra Ikea og min yndlingste Himlagott fra mitt telager som ellers består av ryllikte, brenneslete, kamillete, grønnte og Woman balansete......

1 kommentar:

  1. Så artig at du tok utfordringen:)
    Har aldri sett at dem har fine dørmatter på Nille her jeg bor:( Den du hadde funnet var morsom.

    Ha ei fin helg:))

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online