Blogglistenhits

mandag 23. februar 2009

Sinkbåt

Jeg er som mange andre svak for alt som er laget av sink. Jeg har sinkbøtter til blomster, sinkbøtter til penner og kontorsaker, samt sink til aviser på kjøkkenet og sinkbalje til dopapir på do. På en reise i Bayern, nærmere bestemt Chiemsee fant jeg denne vakre sinkbåten i et bakeri av alle steder. Den var fylt opp med sjokolade og de forsvant jo fort... Båten har jeg tatt vare på og er et morsomt blikkfang i vinduskarmen eller i en bokhylle. Den gir meg inspirasjon til sol og sommer...

10 kommentarer:

  1. Vilken underbar båt! Har inte sett nåt liknande tidigare så håll hårt i den!

    kram

    SvarSlett
  2. Veldig søt båt! Er også veldig svak for sink. Hva kommer det av tro?

    SvarSlett
  3. Aldri sett sånn båt før, veldig fine. Lengter også mot sommer.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. For en søt liten båt :)
    Herlig...

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Den var virkelig unik,har aldri sett slike før;) Og FIN!!!

    SvarSlett
  6. Fin og spesiell båt :o)
    Ønsker deg en fin mandag.

    SvarSlett
  7. Det var en veldig fin sinkbåt.. forstår godt den måtte få bli med hjem : )

    SvarSlett
  8. Den var fin og ikke noe alle andre har.
    jeg lengter fortsatt etter vår og sommer og med herlig solskinn og snøsmelting i dag håper jeg jo enda mer på at vi snart kan sitte ute i solveggen og snøen er borte for denne gangen.

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  9. Så fin en båt:))
    Jeg har helt dilla på sink:))

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  10. Lekker båt!! Den kunne lett blitt med meg hjem og den!!

    Ja, så har jeg bestemt meg for Liatorp skap og håper jeg rekker kjøpe det på fredag!!!

    Ha en fin uke!! Klem Aase

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online