Blogglistenhits

onsdag 18. februar 2009

Flaggstang

Da vi kjøpte sveitershuset vårt 1989, var ingen flaggstang i hagen. Jeg fant plassen hvor den hadde stått tidligere og drømte i flere år om ny flaggstang. Så et år var pengene der og jeg bestilte flaggstang. Utrolig nok greide jeg å bestille feil størrelse, altså for liten. Jeg ringte og fikk uten problemer satt opp en ny flaggstang. Nå har jeg vimpel hengende hele året for at jeg synes det gir et flott blikkfang i hagen. Henger selvfølgelig opp skikkelig flagg alle bursdager og helligdager når jeg er hjemme. Flaggstang kan du få bestilt hos Oslo Flaggfabrikk. Flagget forteller om hvor mye vind det er ute og er vakker å se på uansett årstid.

6 kommentarer:

  1. Så heldig du er. Det er noe veldig flott og stødig med flaggstang. Vet ikke om vi har rette eiendommen. Men det vil jeg vurdere. Det er litt sjeldent så en glemmer liksom av at en kan ha det.
    Jeg falt helt for den gamle jyngehesten du viser i et tidligere innlegg. En snånn har jeg vært på leit etter lenge.
    Ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  2. Flaggstang ønsker jeg meg også, men det må nok vente til jeg er helt sikker på hvordan jeg vil ha hagen.
    Så nydelig det ble med den hvite lykten i snøen.

    Håper du får en fin uke og flott helg.

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Flaggstang skal det være ved etstort husmed stor hage ja. Vi bor jo på en gård hvor flaggstanga dundret i bakken for et par år siden. Trestang som var pil råtten. Dessverre har vi ikke hatt money nok til en ny. Det er mange prosjekter i kø før......men en dag skal en ny opp!!

    Får se på det koselige bilde av deres stang så lenge!!

    SvarSlett
  4. Å kunne henge opp et flott stort flagg på store dager er utrolig flott. Jeg har ingen flaggstang selv men syntes det er flott.

    SvarSlett
  5. Så koselig at du fikk deg flaggstang.
    Så fin lyslykt du har:)

    SvarSlett
  6. Det er så koselig med flaggstang!
    Det står på ønskelista mi!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online