Blogglistenhits

torsdag 5. mars 2009

Maritim stil på gjestetoalettet/vaskerommet

Nå har jeg fått pakken fra H&M Home. Jeg bestilte badematte og skipssekk. Det kombinerte gjestetoalettet og vaskerommet fikk i dag en maritim stil med den lekre badematten og skipssekken. Skipssekken er perfekt både for å ha skittentøy for 18-åringen på rommet eller som tursekk når vi skal til hytta. Designserien har også badehåndklær og håndklær i denne tøffe maritime designen. Badematten passer også fint til ensfargede hvite håndklær, blå håndklær eller stripete håndklær. H&M Home har også morsom badematte i rødt med teksten Portland, eller ensfargede i grått, hvitt og turkis.

9 kommentarer:

  1. Så flott det ble! En sånn badematte tror jeg må komme i hus her også.

    Jeg bestilte meg sengetøyet i den samme serien. Det ligger på postkontoret og venter på at jeg skal hente det :)

    SvarSlett
  2. Har oxå funderat på just de sakerna!
    Jättefina :)

    Kram

    SvarSlett
  3. Det var jo kjempefint!!!
    Kanskje jeg skulle ha bestilt slike å.....?
    Passet godt hos deg
    :-)

    SvarSlett
  4. Det ble kjempefint !! Jeg kunne hatt et slikt sett i båten ...dette skal jeg sjekke ut : )

    God helg.

    SvarSlett
  5. Så fiiiint! Må bare få lagt inn en bestilling der jeg også, liker denne serien her kjempegodt!

    SvarSlett
  6. Dette ble fint-tror jeg får ta meg en titt på Home serien.

    SvarSlett
  7. Så fint det ble på badet ditt! Jeg har også sett at de har lekre sandvaskede ensfargede linduker som er lekre på langbord.
    Ønsker deg en god helg! Klem

    SvarSlett
  8. Så fint det ble på badet! Tror jeg må leie deg en dag jeg til å gjøre det mer koselig hos meg. :-)

    SvarSlett
  9. Så lekkert!!
    Jeg må løpe inn på H&M sine sider og sjekke ut det der. :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online