Blogglistenhits

onsdag 11. mars 2009

Påske-egg-tre

På en liten handletur sist uke, kom jeg over denne søte påske-egg-holderen. Jeg synes det ligner på et lite tre og kaller det mitt påske-egg-tre. Det er laget i ståltråd og passer perfekt inn i min landlige stil. Jeg fant det hos Kid. Jeg har fylt det opp med påskeegg i sjokolade. Alle påskeeggene ble spist opp samme dag av alle i familien som er noen skikkelige sjokoladespisere. Påske-egg-treet blir et dekorativt blikkfang til påskebordet enten jeg fyller det opp med påskesjokoladeegg eller nykokte egg til frokost eller til deilig brunsh.


12 kommentarer:

  1. Dette var herlig, Siv!! Og du, så flotte ting du har laget med hønsenetting!!!

    SvarSlett
  2. Hei Siv, dette var morsomt... Kjempe fine ting du har gjordt med hønse nettingen.. Ha en fin dag. Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Den var jo kjempe fin...synd jeg ikke har en Kid butikk i nærheten....
    Ha en fin dag. Klem Marilyn

    SvarSlett
  4. Det var kjempefint, herlige påskefarger:)
    Så flink du er det med hønsenettingen var jo kjempesmart, hvor tar du alle ideene fra.

    Ha en fortsatt fin uke:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Nå Easter bunny kommer ... den yummy stuff allerede er der.

    Klem
    Doris

    SvarSlett
  6. Så smart du er! Skulle gjerne hatt et sjokoladetre døgnet rundt her i huset:-) Men jeg kjenner til det med at det forsvinner fort... He he!

    SvarSlett
  7. Skjønner jeg må ta meg en tur til KID. Kjempestilig !

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  8. Hei Siv!

    Jeg må si jeg blir imponert over alle de gode ideene dine og skapet med hønsenetting til solbrillene var en både artig og flott ide!!

    Aina

    SvarSlett
  9. Så kjempeflott bilde!! :) Du er skikkelig kreativ ser eg :) Ønsker deg ei flott veke videre, Siv :) Godklem :)

    SvarSlett
  10. hei :) so fint påske-egg-tre du har!! kanskje eg hermar :o) KID har fått ein del fine ting no!
    nattevaktsklem :o)

    SvarSlett
  11. Så artig korg!
    Fin å bruke som påske-egg tre!

    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  12. Så koselig korg. Gleder meg litt til påske når jeg ser slikt. Nå viser jeg huset fra utsiden også. Ta gjerne en titt.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online