Blogglistenhits

fredag 13. mars 2009

Vårlig bord

Jeg liker veldig godt fargen rosa. Og med en liten jente i huset på 4 år er det rosa som gjelder. Bildet viser en lekker duk i striper fra vårkolleksjonen til Gudrun Sjøden. Hun har en flott nettbutikk med fargerike tekstiler til både hus og hjem. Del opp en bukett enten du kjøper roser, tulipaner, chrysantimum eller en annen blomst du liker. Putt en og en blomst i lave små glassvaser eller lave glass. Det gir et vakkert blikkfang på bordet. Velg farge på blomsten som tar igjen fargen på duken du velger enten du velger stiper eller blomster eller grafisk motiv. Rosa er fargen for romantikk og glede.


3 kommentarer:

  1. Hei, kjære Siv! Takk for hyggelig hilsen:)

    Så flott bilde du viser i dag! Nyyydelige, vårlige farger!!

    Ha en fortsatt fin helg! Jeg linker:)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Nydelige farger, rosa er og blir lekkert det!!

    Takk for råd inne hos meg, når det gjelder dette kontoret vårt så er disse vinduene bare inne i et lager, så det er verken nord, sør el noe der gitt. Vinduene er bare til pynt, og ikke utsyn noe sted. jeg får ut å finne et par kart også tenke litt!!

    ha en fin søndag!!

    SvarSlett
  3. Så deilig å se vakre farger. Takk for tipset om blomstene. Rosa er en flott farge. Jeg kan ikke si jeg bruker den mye, men den dukker opp her også innimellom.
    Ha en fin dag.
    Trude :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online