Blogglistenhits

onsdag 25. februar 2009

Striper på kjøkken

Jeg liker veldig godt stiper, enten det er blått og hvitt eller rødt og hvitt eller multistriper som på denne duken. Da er det morsomt å fornye interiøret og velge ut farger som jeg kan ta igjen fra stripene. Har fått den nye Home katalogen fra H&M og synes den er en morsom nyhet. Jeg fant flere ting jeg godt kunne tenke meg og har i første omgang bestilt badematte og skipssekk med teksten N59. De vil passe inn både hjemme og på hytta. Ellers er jo den stripete duken på s 60 kul i blått, hvitt, rosa og grønt med matchende stoffservietter til. Min duk er fra Ikeas sommerkolleksjon. En fargerik duk jeg bruker både ute og inne. Det grønne fatet er fra Mateus, det grønne eplekubbelyset fra Ikea, de små telysene er søte i grønt og hvitt fra Interflora. Striper gir en frisk og glad stil på kjøkkenet.

7 kommentarer:

  1. Duker gjør susen - kjapt og enkelt å forandre farger på!

    SvarSlett
  2. Fint bilde! Jeg er også veldig glad i striper, og grønn er en av mine favorittfarger. J.

    SvarSlett
  3. Gillar också randigt! Vad fint!

    kram

    SvarSlett
  4. Stilig duk! I dag har jeg fått Hm Home-katalogen også! Skal se i den nå; det gleder jeg meg til:)

    SvarSlett
  5. Så friskt og fint :) Stilig med striper!|

    SvarSlett
  6. Du har så mye stilig pynt ! Alt matcher så flott i hverandre. Kjekt å kunne bytte mellom farger du er gla i...og bytte etter humør og årstid.


    Ha en flott onsdagskveld : )

    SvarSlett
  7. Heisann!!
    så friskt og vårlig det var her hos deg:o)
    Har kikket i HM katalogen og der var flere ting jeg kunne tenkt meg ja!!
    Kruset mitt er av merket "Spode"

    Ha en flott dag Siv:o)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online