Blogglistenhits

tirsdag 3. mars 2009

Vår på soverommet

Det er alltid morsomt å fornye seg litt på soverommet. I den nye Home Kolleksjonen til H&M er det mange fristelser. Jeg falt for denne lekre kolleksjonen til soverom i hvitt og blått. Designen har også lekre gardiner i samme design i hvitt med blå striper på kanten. Disse passer jo like bra hjemme som på hytta. Det finnes også morgenkåpe i samme design. Det er vakkert med hvitt sengeteppe og hvite puter for deg som vil ha ren stil. Blått og hvitt gir inspirasjon til sommer og sol og lange dager. Dette bildet liker jeg veldig godt. For en utsikt fra soverommet!



8 kommentarer:

  1. Hei på deg:))

    HM har mye fint i kolleksjonen sin.
    Perleblomsten din i blå potte var kjempesøt.
    Har ikke begynt og selge vårløkblomster her ennå;(
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Jeg fikk katalogen i går og pløyer igjennom den. Mye fint. Blått og hvitt sammen er bare nydelig. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Hei Siv!Takk for god hjelp til opprettelse av bloggen min. Du er en fantastisk inspirasjonskilde for andre. Gleder meg til fortsettelsen!

    SvarSlett
  4. Ja, blått er topp!
    Litt uvant, men jeg får bo i det noen dager og se... Litt rar slik jeg.
    Laget meg to puter med strykemerke på i sted. De ble så grusomme at jeg må bare le! Det nydelige bildet i perfekt grå/brun farge ble rett og slett heslig på den lyseblå puten. Tilbake til tegnebordet!

    Ha en koselig kveld da du. Jeg skal bake sjokkokjeks som jeg skal spise meg kvalm på ;o)

    Epleklem!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for kommentar inne hos meg. Fin interiørblogg du har. Skulle ønske jeg hadde litt større interesse for interiør enn jeg har... Er sjeleglad når vi kommer oss ut med båten, så vi får slappe skikkelig av.

    SvarSlett
  6. Har kjøpt morgenkåpen i samme design,den er veldig deilig:-)

    SvarSlett
  7. Hei Siv!
    Var innom Siden til Balanse og klikket på adressen til bloggen din, men den var ikke riktig. blospot.com stod det, og ikke blogspot.com
    Ville bare gjøre deg oppmerksom på det og i tillegg kikke litt rundt og nyte fine bilder.
    Har sett noen av bildene fra HM home kolleksjon og det ser hetl supert ut med nydelige kontraster i lyst og mørkt.

    Klem Aina

    SvarSlett
  8. Kjempe lekkert, må få lagt inn en bestilling, var mye hos H&M jeg kunne tenkt meg...

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online