Blogglistenhits

fredag 6. februar 2009

Vårfølelse

I dag laver snøen ned hos meg. Så i ettermiddag etter å ha hentet datteren min i barnehagen, dro vi til Plantasjen. Der valgte vi sammen frø for å så. Det er et stort utvalg å velge i mellom, men i første omgang valgte vi gresskar, gulerot, tomat, mais og sukkererter og så stokkroser og valmuer samt tagetes og flere rosa blomsterfrø til blomstersjefen min:-) Var så innom Himmelrommet og fant et vakkert sinkfat som jeg har tenkt å sette de hjemmelagde plantepottene på. Var også innom Ikea og fant også der sinkfat som passer fint. I løpet av helgen skal vi lage vårfølelse og begynne å så i de hjemmelagde plantepottene av avispapir.

2 kommentarer:

  1. Så mye du rekker, er imponert.Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  2. Hei Siv!
    Hjertlig takk for kommentaren på bloggen min,så koslig at du tok deg tid til å legge igjen ett lite spor...da fant jo jeg frem til deg og din herlige blogg også!

    Ser at du har mange planer og prosjekter for året 2009,skal bli spennende å følge deg og bloggen din.

    Håper du får en fin helg.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online