Blogglistenhits

tirsdag 17. februar 2009

Stemning ved inngangspartiet

Inngangspartiet er en viktig del av en bolig. Jeg liker å fornye og forandre litt her. Nå har jeg flyttet min vakre hvite lykt ut på den gamle hvite benken ved inngangspartiet. Det ble lekkert med hvit lykt i hvit snø. Min hvite lykt kjøpte jeg i en blomsterbutikk hvor jeg bor. Ellers har jeg sett hvite lykter på Skeidar, Ikea og Plantasjen. De andre interiørkjedene har sikkert også hvite lykter. Ellers er det jo enkelt å ta en lykt man har og ta ut glassene eller dekke de til med papir og spraye med hvit spraymaling.

13 kommentarer:

  1. Nydelig lykt:O) Inngangspartiet sier mye om de som bor der. Vinduer også. Jeg går alltid å titter opp mot vinduene når jeg er på tur. Jeg prøver å finne ut hva slags mennesker som bor der. ( for lite å gjøre??? ha ha ha ha) Ha en fin fin dag:O)

    SvarSlett
  2. kjempe fin lykt! så skikkelig stemningsfult og koselig ut:)

    SvarSlett
  3. Det ble jo kjempekoselig! Flott lykt :)

    SvarSlett
  4. Det ble jo skikkelig koselig stemning! Veldig fine detaljer på lykten :)

    SvarSlett
  5. Det var en nydelig lykt....viktig med slike detaljer.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  6. Veldig fint..
    har hvit lykt ved hoveddøren jeg og :o)
    Ha en fin tirsdag ettermiddag!

    SvarSlett
  7. Nesten samme smak? Har også hvit lykt på trappa. Synes de ønsker gjester velkommen på en hyggelig måte.

    SvarSlett
  8. Veldig koselig bilde, og fint med hvit lykt i snøen ja. Ha en finfin kveld:)

    SvarSlett
  9. vakkert bilde, fint med lykt i sneen. ha en fin kveld. Kristin

    SvarSlett
  10. Hei Siv
    Englelykten var nydelig og muffins i rosekoppen helt vidunderlig.
    Bor du i nærheten av Engelsviken kan det hende vi kan treffers der på bloggtreff etter påske. Kristin har noen planer som hun kommer til å anonsere på bloggen sin etterhvert.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  11. Heisann!
    Det ligger en utfordring til deg inne hos oss..

    ;-)

    SvarSlett
  12. Ohh så fint og idyllisk det ble med den lykten forran døren, mulig jeg må adoptere den ideen der av deg *klem*

    SvarSlett
  13. Tusen takk for hilsen hos meg!! Jammen har du mange og flotte inspirerende innlegg nå!! Det kjøkkenet i hytta, dååååååååånnnnnnnnn altså!!

    Lykten av vase og lysestake er jo så lekker!!!
    ha en fin dag!!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online