Blogglistenhits

fredag 6. mars 2009

Romantisk benk i hagen

Jeg drømmer om en vakker og romantisk benk i hagen. Pr i dag har jeg en hvit benk som står under epletreet hele året i plast, og den er klar for å byttes ut. Dette nydelig bildet av benk i hagen er fra Lexington Spring Collection. De har så mye nydelig - ja jeg kunne tenke meg alt sammen. Bildet viser vakre puter i blått og lyseblått, i både striper og blomster. En romantisk benk i hagen er både vakkert å se på samt et romantisk sted å sitte og kose seg hele sommeren. Så hvis noen av dere der ute kommer over en hvit benk i romantisk stil, send meg noen ord.

4 kommentarer:

  1. Lexington har virkelig mye fint. Jeg kunne også tenkt meg en benk i hagen. Hadde bare våren kommet snart.
    Ha en fin dag, Marilyn

    SvarSlett
  2. Nydelig stemningsfullt bilde:)
    Lexington har så masse lekkert:)
    Vi er klar for våren nå:))
    Go helg,klem:)

    SvarSlett
  3. nyyydeligt....
    godt å drømme~~~~~~~

    fin helg,-klem,magny

    SvarSlett
  4. Så vakkert!

    Det er sant, blå blomster og striper i dette vakre, gamle møbelstoffet jeg ikke husker hva heter..

    Dette var sommerdrøm, ja.

    God sommer!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online