Blogglistenhits

lørdag 28. februar 2009

Ny treningsform

Det er søndag 1. mars og jobbehelg for meg. Jeg fikk for 1 år siden et par super smarte treningssko i julegave - MBT skoene. Visste du at man ved å bruke disse smarte skoene faktisk gir deg gratis trening når du går? Skoene kan gi deg fastere rumpe, strammere lår og en mer tonet kropp. Mange kjenner sikkert igjen MBT på grunn av den avrundede MBT- sålen som gjør skoen instabil. Denne instabiliteten gjør at du hele tiden må balansere og bruke kjernemusklene i kroppen, den samme muskulaturen du trener ved pilates eller Yoga. Med MBT trener du styrke og stabilitet både mens du går og står. Overskudd og trening er viktig i hverdagen, kanskje disse skoene er noe for deg også? Ut og gå jenter:-)

3 kommentarer:

  1. Kanskje noe for meg...å lure inn trening i hverdagen. Jeg er desverre ikke så veldig flink til å trene ellers.
    Ha en fin dag.
    Marilyn

    SvarSlett
  2. Det ser jo snedig ut da.. Men en må vel ut å gå med dem for at de skal ha noen virkning i alle fall.. Og det er vel der det stopper opp litt for min del.. Hehe..

    Jaja, jeg skal kose meg med lasagne i dag, og jeg har jo faktisk gått en liiten trilletur i dag. Så da spiser jeg med god samvittighet, hihi..

    Ha en strålende søndag. Og lykke til med påskepynten :)

    SvarSlett
  3. Håper du er fornøyd med MBT skoene dine Siv! Og takk for ros!

    Vennlig hilsen Marie, MBT

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online