Blogglistenhits

torsdag 12. mars 2009

Mitt favorittmøbel

Jeg er blitt oppfordret av Hanne/Lavendel Mio om vise mitt favorittmøbel. Her har dere min godstol, en gammel og kul lenestol fra rundt 1960 tror jeg. Den ble kjøpt i en bruktbutikk og har blitt med på flyttelasset flere ganger. Den har en herlig plomme farge og passer også til de romantiske gardinene fra Laura Ahsley. I stolen ligger en søt pute fra Ikeas julekolleksjon. Den passer fint inn i den landlige stilen jeg liker. Jeg utfordrer følgende til å vise sitt favorittmøbel: Aasesfantastiske verden, karnashus, Liven, Bestashus og Anetteshus.

2 kommentarer:

  1. Så koselig Siv!! Stolen din er jo bare nydelig!! Jeg skal vise dere mitt favorittmøbel i helgen jeg!!

    Ønsker deg og dine en flott vårlig?? helg!!

    SvarSlett
  2. Den stolen så bare helt deilig ut, kunne gjerne tenkt meg til å sitte i den og vakker er den og!
    Klem Gry : )

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online