Blogglistenhits

lørdag 14. mars 2009

Påskeharer

Mens jeg venter på at snøen skal smelte i hagen, er det hyggelig å skape litt vårstemning ved inngangspartiet. Bildet viser en oval sinkkrukke fra Ikea som er fylt opp med påskeliljer fra Plantasjen. Prøvde å få tak i mose, men har ennå ikke funnet en butikk som har dette inne. Så hvis noen av dere der ute vet om en butikk, er jeg takknemlig for tips. Så derfor har jeg tatt en kunstig eføy og lagt rundt påskeliljene. Gleder meg til påskeliljene titter frem og gir vårstemning ved inngangspartiet. Jeg liker å plante både blomster og urter i krukker, det er ofte enklere å holde fri for ugress enn store bed. Foran sinkkrukken sitter et par søte påskeharer som jeg lagde fra en hobbypakke fra Panduro.


3 kommentarer:

  1. Så vårlig og fint, Siv :o)
    Klem.

    SvarSlett
  2. nydelig og vårlig og litt påskete :)
    Mose finner du jo i skogen og langs veien, men det er kansje litt mye snø enda?

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig hilsen! Så fint det ble med sink! Passer jo hele året rundt:) Ha fortsatt en fin søndag!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online