Blogglistenhits

søndag 1. desember 2013

Landlig advent


Tenk å våkne opp til blå himmel og solskinn første søndag i advent! Det er helt utrolig flott vær ute og med rim på bakken er det jo litt vinterstemning ute nå! Gleder meg til å gå en lang tur i solskinn i dag med hunden og tanke opp super vinterenergi! Jeg er glad i gjenbruk og er nå på jakt etter en kvist lik den du ser på bildet! Det var en super ide som jeg fant hos min favorittnett butikk Impressionen. En litt stor kvist henges opp i taket ved vinduet og vips blir det landlig jul med julekuler og sinkfatet fylt opp med mose og hvite lys ble et flott og vakkert blikkfang synes jeg! Jeg er på jakt etter et sinkfat lik det du ser på bildet som kunne passe i min smale vinduskarm, takknemlig om noen der ute har tips til hvor jeg finner noe som ligner! Nyt dagen og la sola skinne på deg! 

klem

3 kommentarer:

  1. God idé. AAh hvor jeg savner julen hjemme. Suk!

    SvarSlett
  2. Dette var vakkert! Så jeg ikke sink-gjenstander på Ikea en eller annen gang? Fortsatt god søndag og 1. søndag i advent ønskes av Tove.

    SvarSlett
  3. Håper du fikk en god tur med hunden i dag, og takk for god inspirasjon :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online