Blogglistenhits

lørdag 7. desember 2013

Vinn dansende fe fra Jette Frölich

Velkommen til ny konkurranse! Den kjente danske designeren Jette Frölich har for 2013/2014 videreutviklet den dansende blomsterfe. En yndig og nydelig fe som holder en krans i hånden. Blomsterfeen finnes i flere størrelser. Et vakkert blikkfang i rommet hele året. Aller som legger ut 1 kommentar er med i trekningen av 1 lodd. Legger du ut link på din blogg eller har en link fra før for du 2 lodd og legger du deg ti lsom følger for du 3 lodd. Legg gjerne igjen tips om konkurranser! Lykke til!

    
klem

9 kommentarer:

  1. oj, så lette og lekre...
    2 lodd - ER FØLGER!
    beste hilsen TOVE

    SvarSlett
  2. Oh, helt ljuvliga!
    2 lotter tack, följer
    sen länge...
    Ha det så gott/ Ragna Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlett
  3. 1 lykkelodd takk.
    Nydelige.

    ESB

    SvarSlett
  4. Nydelig, tar to lodd jeg. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  5. Tar et lodd :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Oy...De var søte!
    Følger fra før så jeg trekker meg 2 lodd :)

    Hilsen HildeR
    hilder69(at)gmail.com

    SvarSlett
  7. Nydelige feer! Jeg deltar med glede.

    2 lodd. Følger bloggen.

    hilsen Fama
    anihaarb[at)online.no

    SvarSlett
  8. For en vakker alv, den skulle fått danse i vinduet hos meg:-) Jeg deltar gjerne med 1 lodd.
    Godt nytt år!
    Camilla
    privatrett@hotmail.no

    SvarSlett
  9. Jeg tar gjerne ett lodd for å glede min kjære, nå som det snart er Valentin.

    xmh96@start.no

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online