Blogglistenhits

tirsdag 10. desember 2013

LANDLIG JUL PÅ KJØKKENET


I dag er det helt grått på Romerike og yr har helt rett - i dag er det overskyet og pluss 1 plutselig. Jeg er glad jeg fikk tatt julekort bilde i hagen i går ettermiddag! Med åpen kjøkkenløsning er det viktig å prøve å holde litt orden på kjøkkenbenken! Det er ikke alltid like lett med masse 9-åringer som vil lage seg mat på kjøkkenet:-) Så det gjelder å rydde hele tiden, også for små gjester:-) Jeg falt for dette koselig bildet av et kjøkken i landlig stil. Bildet kommer fra den flotte bloggen French Grey og den har også en fin Facebook side som du finner her. Jeg blir alltid inspirert av denne stilen! Tenk så få detaljer som skal til og vips så er det jul på kjøkkenet! Det er jo kun kjøkkenhåndkle og forkle i rødt og hvitt og et par krukker med svibler og på 1-2-3 er det jul på kjøkkenet! Jeg er svak for rødt i julen og pynter med røde lys her og der! Det gir god energi! Hvordan pynter du på ditt kjøkken? Fin tirsdag til deg som er innom:)

klem

1 kommentar:

  1. Dette var nydelig og delikat!
    Svibler er vakre, og for en duft! Klem fra Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online