Blogglistenhits

fredag 13. desember 2013

Borddekking


Det er fortsatt hvitt og julestemning på Romerike! Jeg er glad i den landlige stilen som blander hvitt og brunt med naturlige materialer. Derfor falt jeg jo for dette vakre bildet av en flott borddekking med detaljer i gull og grønt. Jeg liker den store og flotte brune bordet som kun har fått en løper i lin og så lysestaker i messing ble et flott blikkfang. Tenk så enkelt og allikevel så vakkert! Det store gullspeilet pynter selvfølgelig opp og den nydelig kransen på speilet var en morsom ide jeg skal prøve ut her hjemme! Bildet kommer fra den flotte interiørsiden CountryLiving. Kanskje du også ble inspirert til borddekking nå i førjulstiden? Det enkle er ofte det beste:-)

klem

2 kommentarer:

  1. Dette var lekkert! Jeg elsker selv å dekke bord hvis jeg har tid. Men dette er jo så enkelt, så man får det til selv om man har det travelt. God helg ønskes av Tove

    SvarSlett
  2. Har ikke facebook, saa jeg kan ikke se siden. Leder selv efter lidt hyggeligt til borddaekning. God idé med naturfarver.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online