Blogglistenhits

fredag 6. desember 2013

HELG!


Endelig helg og tid for å kose seg foran peisen! Det beste med vinteren er jo å kunne fyre på peisen og kjenne varmen i rommet. Jeg synes det er deilig å høre det knitre og drømme seg bort i de magiske flammene i peisen! Jeg falt pladask for dette koselig bildet! Jeg likte den brune kule fløyelssofaen, de lekre putene og teppet med stjernemotiv. Alt du ser på bildet finner du hos Impressionen. Dette hadde jo passet perfekt her hos meg:-) Koselig julestemning med masse kubbelys på gulvet og en haug med blader og en stor kopp te. Med katt og hund i huset, blir dette umulig her i huset. Men jeg synes bildet gir skikkelig fredagsstemning! Fin fredag til deg som titter innom!

klem

3 kommentarer:

  1. Love this Sofa too and everything else. Have a cozy Weekend, me with 2 doggies can't put candles and Cookies on the floor ;-) hug, Barbara

    SvarSlett
  2. Ja slik er det hos oss også....sitteligge i sofaen og nyte livet!!!!ute kan det bare blåse så mye det vil,faktisk deilig!!!
    Nyt du også!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  3. Enig med de andre i at dette ser deilig og avslappende ut. Men jeg skulle nå ønske litt farger i tillegg!
    En god og avslappende helg ønskes også deg fra Tove.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online