Blogglistenhits

torsdag 13. august 2009

Wallstickers på barnerommet

Wallstickers er smarte klistremerker som du kan feste på vegg og møbler og fjerne når du har lyst på noe nytt. Perfekt i barnerom og egentlig alle andre rom. Det finnes mange firmaer som tilbyr dette på nett og nå kan du også få dette hos IKEA. De har søte ark med motiv av dyr med reise som tema og prinsesse med bursdag som tema. Dekorative figurer som er fine å ha på et skap, en hylle, en kasse eller en vegg. Vil du heller ha motiv av blomster, biler, bondegård, prinsesseslott, fugler, trær eller stjerner er utvalget stort. For mer inspirasjon klikk deg inn til; wallstickershop., kidsroom.mystore., cutitout. , houseofwallpaper. , wallstickers. eller wallstickershop. PS Er takknemlig for tips til nettsider med klistremerker til kjøkken etc med norsk tekst...

Sommerklem

7 kommentarer:

  1. Det er heilt genialt med stickers til barnerom ;) Eg kjøpte nokre på Ikea for nokre år siden, og pynta opp ei ellers så kjedeleg dør på innsida.
    Eg vonar òg at nokon kjem med tips til dekor til kjøkken ;)
    Klem, Siri

    SvarSlett
  2. Her kan du kjøpe noen
    http://www.lowini.com/?a_id=831&PHPSESSID=e3bb88fb323bfdcb688d476d82604a84
    Og her https://tapetshop.secure.flexiweb.no/products/120000/

    Klem

    SvarSlett
  3. Du må ikke glemme happylines.no. Drives av min vennine Vanja! Kjempe fine wallstickers:D Linda

    SvarSlett
  4. Det er så mnge fine wallstickers å få! Jeg har noen fra ikea liggende som jeg enda ikke har fåttbestemt meg for hvor jeg vil ha!

    Jeg kjøpte noen en gang med tekst som ble limt på bl.a. barnesengen, men noe er blitt pillet ned av nysgjerrige fingre!

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  5. Kjempefint med wallstickers, og enkelt å forandre og fornye igjen.
    God helg!

    SvarSlett
  6. Så fine wallstickers du viser, har et par stykker at ligge, men ved ikke endnu hvor jeg skal sætte dem op.
    Rigtig god Weekend
    Kram Dorthe

    SvarSlett
  7. Du må sjekke denne siden: http://www.wisedecor.com/
    Her kan du få alt emllom himmel og jord til og med bestemme akkurat selv hva det skal stå skrifttype størrelse osv osv. Rådigg side, har så lyst til å bestille. =))

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online