Blogglistenhits

lørdag 22. august 2009

Hvit skjenk

Jeg er svak for gamle skjenker og drømmer om en gammel skjenk med overskap og mange små rom samt skrivebord og skuffer. Bildet viser en vakker skjenk fra livsstilsfirmaet Impressionen som hadde passet perfekt hos meg. Den hadde passet perfekt i det nye soverommet når det blir ferdig. Skjenken på bildet er malt innvendig med lindegrønt og hvitt utvendig. En morsom kombinasjon. Skjenk passer egentlig i alle rom synes jeg. Hvis jeg for plass til en skjenk på det nye soverommet, ville jeg fylle den med vakre mugger og fargestifter, klar for å tegne med minstejenta eller lese inspirerende interiørblader... Sommerklem

13 kommentarer:

  1. Slik eit nydeleg skåp ynskjer eg meg og, dog eg ville hatt det i stova mi :)
    Kryssar fingrane for at ynskjet ditt vert oppfyllt ;)
    Laurdagshelsing frå Siri

    SvarSlett
  2. Hei Siv, skjønner hva du mener, har et slikt nesten likt til salgs i butikken, men ønsker meg det selv. Får se, hvis det ikke er solgt til jul havner det kansje i stua. ha en fin helg,kos deg. Klem Kristin

    SvarSlett
  3. Nyyydelig skap! Har desverre ikke plass på mitt lille kjøkken - men drømme, det kan jeg!!!

    SvarSlett
  4. Et flott skap! Skjønner godt at du ønsker deg det! Om jeg bare hadde hatt plass til et slik så hadde jeg og ønsket meg noe sånt:) Ha en god helg. Pink Lady

    SvarSlett
  5. Ja slike skap er det hyggelig å drømme om :) Vakre!

    Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  6. Jeg sliter med at jeg kan liksom ikke få nok slike møbler. Det som er dumt er at huset kan få nok. Her må det nok byttes ut etter hvert. he he
    Nydelig skjenk. :)

    SvarSlett
  7. Vakker kombinasjon av de to fargene (om hvitt er en farge da ;-) Gir et utrolig delikat uttrykk! Å...du får nok plass til det på soverommet, og har du tålmodigheten i orden dukker det perfekte skap opp...før eller siden :)

    SvarSlett
  8. Dette var en drøm av en sjenk.....

    Jeg har hatt tre deilig ferieuker,
    men i morgen er det tilbake til
    virkeligheten.
    Ha ei fin uke!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  9. En utruleg flott skjenk! Den som berre hadde hatt eit stort hus også:)

    Ellers er det kjempekjekt at du er med på konkurransen, gode vinnersjanser per nu vettu:p

    Klem frå Linn:)

    SvarSlett
  10. Nydelig skjenk! Dei er flotte å sjå på. Her eg bur no er det ikkje plass desverre. Viss ikkje skulle eg og hatt meg ein sånn!

    SvarSlett
  11. Helt enig! Det skapet er kjempe-flott!!! Nydelig farge inni, en flott og personlig detalj!

    Ha en strålende onsdag, Siv!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  12. Vilken fin möbek och vilken trevlig blogg du har!

    SvarSlett
  13. Kjempefint skap Siv.

    Ha en fin helg snart.

    Klem ingunn

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online