Blogglistenhits

fredag 28. august 2009

Hvitt kjøkken med rustikt bord

Jeg er svak for rustikke møbler og gjerne i kombinasjon med ny møbler. Her ser du bildet av et landlig kjøkken. Et stort og luftig kjøkken i hvitt med blanding av rustikke og moderne møbler. Kombinasjon av gamle og nye møbler gir en spennende energi i rommet. Dette bildet kommer fra livsstilsnettbutikken Impresionnen. De har mange lekre produkter. Jeg drømmer som mange om et stort og luftig kjøkken. Mitt kjøkken er lite og klar for nye og funksjonelle løsninger. Fornyelse av mitt kjøkken kommer etter at vi er ferdig med rommet til minstejenta som er under totalrenovering og det tar tid...
Sommerklem

8 kommentarer:

  1. Kjempe fint med en blaning av nye og gamle møbler
    :)

    SvarSlett
  2. Det er jeg enig i, kjempefint var det !

    SvarSlett
  3. Så herlig bord :-D

    Håper du får en flott helg Siv, og får ladet batterier!

    Klem J

    SvarSlett
  4. Kjempefint,er enig med deg.

    Ha ei fin helg

    Klem Synnøve

    SvarSlett
  5. Eit slikt bord hadde passa perfekt hjå meg. Eg har ikkje stort nok kjøkken til det, men eg hadde gladeleg bytta ut mitt nåværande spisebord med denne lekkerbisken ;)
    Ynskjer deg ei fin helg!
    Siri

    SvarSlett
  6. Kjempefint kjøkken!

    Ønsker deg en fin helg. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  7. Lekkert!
    har noe til deg på bloggen min. :)
    God lørdag Siv!

    SvarSlett
  8. Flott bilde!!

    Har Gravid kommet ut?? Trodde ikke det kom før 15 september jeg... Så gøy at du også gir tips. Da får jeg kjøpe det enste gang også da:) Lenge siden jeg har hatt behov for å lese de bladene.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online