Blogglistenhits

mandag 17. august 2009

Rosa oppvask

Sist helg var familien en tur på Liseberg. Siden vi har hytte i Sverige, er det kun 1 times kjøretur fra hytta til Gøteborg. Både minstejenta på 5 år og storebror på 18 år med kamerater koste seg på Liseberg. Jeg falt pladask for disse råkule rosa oppvaskhandskene! Lysten til å vaske opp kjeler fikk plutselig ny inspirasjon! Det er enkelt å lage de selv, kjøp oppvaskhandsker på butikken og i hobbybutikken finner du rosa plysj som du kan lime på! Liseberg har mange morsomme butikker der jeg alltid finner spennende fristelser..

Sommerklem

8 kommentarer:

  1. Hei Siv.Ja,disse var søte.Vi får håpe kjelevaskingen går lettere med lekre hansker.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  2. Ha-ha...fikk lyst å grave frem stilletthælene jeg nå. Virkelig fjonge saker! :)

    SvarSlett
  3. kuuult

    Minner meg om gummihanskene de "fine" damene bruker i serien "Ekstrem rengjøring" hihi

    Tenker oppvasken går unna i en fei nå ;o)

    Ha en fin kveld.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  4. Gåttabanen! Hehe, skulle nesten stått i rosa silke fra topp til tå og vasket opp. Herligt!
    Ha en nydelig kveld. Klemz

    SvarSlett
  5. Herlig...og nå går oppvasken som en lek.. skal ikke mye til =)=)

    klem

    SvarSlett
  6. Så kule, kan skjønne det blir en fryd med oppvasken nå :) Koselig blogg du har, jeg la meg til som følger :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online