Blogglistenhits

fredag 7. august 2009

Hvit entre

Entre er et viktig rom i en bolig. Det er førsteinntrykket til boligen. Valg av farger er viktig i en entre, enten den er stor eller liten. Her ser du bildet av entreen på hytta vår i Sverige. Hele hytta har hvitt som farge på tak, vegger og dører. Med lyse fliser og ståldetaljer på trapp, veggkroker for å henge fra seg klær, paraplyholder, taklampe og ramme på bildet ble dette en luftig og lys entre. Med en smart benk fra Ikea har jeg lagt en lun saueskinn og en maritim pute med striper. Over benken henger et bilde med motiv av havnen ved Smøgen. Førsteinntrykket her gir en maritim og luftig entre som jeg er godt fornøyd med. Hjemme i mitt gamle sveitershus har en knøttliten entre, her drømmer jeg om forandringer på sikt... Men først må vi bli ferdig med 2. etasjen slik at minstejenta snart får eget rom... Sommerklem


4 kommentarer:

  1. Så fin entre du har på hytta di!! Elegant, ryddig og luftig!!!! Skulle gjerne hatt litt større entre, vår er liten, og blir fort fylt opp med klær og sko. Må rydde hele tiden..., rydde, rydde.....
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  2. Det er ein lys og fin entrè du har på hytta. Og kvitt er vidunderleg, mykje fordi det er bare å putte inn kva fargar du vil, heilt utan å må ta hensyn til vegger og tak.
    Eg har òg planar om å male gangen min kvit, eg ventar berre på arbeidslysta :p

    Klem frå Siri

    SvarSlett
  3. Så flott og luftig entre. Sliter med for liten hjemme dette var rene ønskedrømmen. Du slipper kanskje skokaoset her.

    SvarSlett
  4. Herlig entre!
    Mange smarte løsninger du har!
    Nydelig blogg, håper det er greit jeg
    legger deg på listen min!
    Ha en fin søndag!
    ann-christin

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online