Blogglistenhits

mandag 3. august 2009

Vinn abonnement - Vakre Hjem og Interiør

Velkommen til ny konkurranse! I samarbeid med Vakre Hjem og Interiør kan du vinne abonnement for 1 år! Vakre Hjem og Interiør kommer ut med 8 utgaver pr år. Her finner du inspirasjon og flotte artikler om både interiør og hage. Alle som legger igjen en kommentar er med i trekningen og alle som legger ut en link på sin side får dobbelt lodd og hvis du legger deg til som følger hos meg får du 3 lodd. Vet du om flere konkurranser legg gjerne igjen ditt tips. Trekning 1. september. Sommerklem

141 kommentarer:

  1. Jiihaa, jeg er med :-) 3 lodd på meg vennen!

    Ha en flott kveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei, jeg vil også være med. Har ingen blogg selv, men er følger og ivrig blogg-leser:) Da blir det 2 lodd på meg? :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  3. Så flott konkurranse, klart jeg vil være med!:D To lodd på meg..

    Ha en finfin kveld! Klem til deg: )

    SvarSlett
  4. Hei! jeg vil også være med i trekningen. Jeg har egen blogg som heter Villa Anita. Ta gjerne en titt innom den. Da blir jeg veldig glad. Og jeg legger meg gjerne til som følger av din blogg. Masse hilsner fra Anita.

    SvarSlett
  5. Jeg prøver lykken, tre lodd på meg;) Og det er konkurranse inne hos meg også nå frem til 20.august;)

    SvarSlett
  6. Jeg blir veldig gjerne med og de blir det 3 lodd på meg :)
    For en flott premie !!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  7. Så gøy, og så utrolig fin premie da! Klart jeg er med. 3 lodd på meg! :)

    SvarSlett
  8. For en premie :) Jeg følger deg allerede, og har lagt igjen en liten hilsen her :) to lodd på meg!

    Må si du er flink til å få i gang morsomme konkurranser :) Koselig å være med!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  9. Klart jeg blir med her. Følger deg gjør jeg og linker
    Ha en fin morgendag

    SvarSlett
  10. Først: Gratulerer med flott oppslag i Aftenposten lørdag - så flott det var.

    Tror det blir 2 lodd på meg jeg ett som kommentar og 1 som følger. Lykke til videre med alle dine prosjekt.

    SvarSlett
  11. For en fantastisk premie! Fantastisk flott blogg du har også.

    Du har nå fått deg en ny følger, og jeg har lenket deg opp i min blogg....

    Varme hilsener fra
    Katarina

    SvarSlett
  12. Å, dette var en flott premie! Jeg har faktisk ikke bladd i dette bladet før nå i sommer, men ble veldig betatt. Flotte bilder og virkelig et blad for kosestunder i godstolen og med tekoppen i nærheten! :-) Jeg tar derfor 3 lodd og krysser fingrene iherdig! :-)

    SvarSlett
  13. Dette var en flott premie. Jeg kjøper dette bladet av og til. Det blir 3 lodd på meg. Legger ut link i morgen tidlig når jeg kommer fra nattevakt. Klem Jorunn

    SvarSlett
  14. Heisann Siv, tørkeballene kan kjøpes på enklereliv.no - de så bra ut!

    Ha også en konkurranse på min side om du vil delta. Jeg tar 2 lodd.

    Ha en superfin dag, klem fra Helen

    SvarSlett
  15. Blir gjerne med jeg også.....med 3 lodd :-)
    Hyggelig å lese om deg i VG.

    Klem Torunn

    SvarSlett
  16. Jeg blir VELDIG gjerne med i din konkurranse og trekker et lodd!!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  17. Hei Siv.Klart jeg vil være med.

    SvarSlett
  18. Så flott premie!
    Jeg kjøper Vakre hjem & interiør hver gang, så da hadde det vært flott å vinne et abonement (:
    Da blir det 3 lodd på meg.
    Ha en strålende uke!
    Klem <3

    SvarSlett
  19. Spennende premie!! :) Hiver meg med eg! Er følgjar frå før, og såklart både kommenterar og linkar eg:)

    Klem frå Linn:)

    SvarSlett
  20. For en flott premie! Digger jo Vakre hjem og Interiør :-) Jeg er allerde følger, jeg linker og skriver selvfølgelig her - 3 lodd :-) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  21. Jeg er med, elsker Vakre hjem & Interiør!!
    Jeg tar 3 lodd:)

    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  22. Oi oi for en premie !!

    Vil veeeldig gjerne være med jeg :)

    To lodd, er allerede følger

    Klem Hilde :o)

    SvarSlett
  23. Hei Siv..Konkurranser er gøy..og dette var jo litt av en premie da.Jeg krysser fingrene og venter i spenning:o)En fin dag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  24. Det bladet liker jeg veldig godt. Tar tre lodd.

    mistin

    SvarSlett
  25. fantastisk premie :) eg er med!!! 3 lodd takk :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  26. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  27. Nok en flott premie! Nok en gang 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  28. Vakre hjem er som tittelen seier - full av vakre hjem!! Lykkelig er den som vinn :)
    Solrike helsingar frå Siri

    SvarSlett
  29. Klart jeg ønsker å vinne...
    Så flott å lese om deg i VG, og så søte dere var begge to, med musefletter og rosa klær.
    Koste meg med bilaget.
    Ha ei fin uke!
    Klem Gry : )

    SvarSlett
  30. Hei hei!
    3 lodd til meg :)
    krysser fingrene..
    klem klem

    SvarSlett
  31. Å så moro!

    Tre lodd på meg takk :)

    Ha en fin fin kveld.

    Klem Line.

    SvarSlett
  32. ett lodd til meg er du snill!

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  33. Så gøy. Jeg er med. 3 lodd til meg også.
    Konkurranse hos meg fra og med i morgen. Titt gjerne innom.
    Klem

    SvarSlett
  34. Som fattig student vil jeg gjerne være med på denne konkurransen :)
    Følger, linker og kommenterer :)

    Ha en riktig god natt :)

    SvarSlett
  35. 1 lodd på meg. For en flott blogg dette er, nå har du en ny fast leser :)

    Hilsen Karoline

    SvarSlett
  36. Hei !
    Jeg vil gjerne være med i trekning !
    Har lagt meg til som følger hos deg, men jeg har ikke funnet helt ut av å legge til linker. Men laget et innlegg med link tilkonkurransen.

    Fortsatt god sommer (?)

    Hanne :)

    SvarSlett
  37. Hei!
    Jeg er med :-)Hadde vært flott med et abonnement på favoritt interiør bladet mitt :-)
    *Klem*
    -Kamilla-

    SvarSlett
  38. Jeg vil også være med!
    To lodd på meg. :)

    SvarSlett
  39. Me2, har en helt annen blogg,menmen,vet ikke hvordan de andre greiene funker...

    SvarSlett
  40. Er gjerne med på konkurransen. Det blir 1 lodd på meg.
    Hilsen
    mary.johannesen@hjemme.no

    SvarSlett
  41. Ååå, super premie!!! 2 lodd på meg! Tvi tvi:)

    SvarSlett
  42. Vil selvfølgelig være med her! 3 lodd på meg!

    SvarSlett
  43. wow! vilken fin utlottning!
    Självklart vill jag vara med och jag länkar. Jag följer din blogg så jag tar tre lotter.

    Kram britt

    SvarSlett
  44. Olala for en konkurranse da..jeg vil kjempe gjerne være med:) 3 lodd på meg:)
    Klem fra
    Lotta:)

    SvarSlett
  45. Heisann! Eg tar tre lodd hos deg! Denne premien vil eg gjerne vinne ;-)

    SvarSlett
  46. nei nå har jeg havent på en design blogg og jeg som er så elendig på design men vakre hjem kjøper jeg i håp om den store inspirasjonen,Fant en..robåt som sandkasse , nedstemt hjemme..for stor plass, vi har da jammen over 2 mål hage...men kan en melde seg på uten å være verdensmester i minimalisme , min kjære drømmer nok om at jeg skal bli smitta...tar 3 lodd jeg da...

    SvarSlett
  47. Hei, hei!
    Her vil jeg gjerne være med!
    3 lodd til meg!
    Krysser fingre og tær ;-)

    SvarSlett
  48. Følger er jeg allerede og link skal bli i interiør bloggen min i løpet av dagen.
    Så da blir det tre lodd på meg. =))

    SvarSlett
  49. Hei!
    Fantastisk premie, i en flott blogg :) Prøver lykken med 2 lodd..:)

    SvarSlett
  50. Hei!
    Jeg blir gjerne med i denne konkurransen! Koselig blogg du har, og flott premie! :)
    Tar to lodd :)

    Klem, cecilie

    SvarSlett
  51. Ble tipset om denne konkurransen av Line Cathrin! :)
    Kjempeflott premie da!
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  52. Åja!! FANTASTISK KONKURRANSE!!

    Eg blir med -3 lodd takk :-)

    Ha en nydelig dag

    SvarSlett
  53. Det var inget dåligt pris!
    Vill gärna vara med och jag länkar till dig.
    Jag har några tävlingslänkar på min sida som du kan titta på.

    Kram Mari

    SvarSlett
  54. Konkurranse er alltid gøy;o)
    3 lodd på meg;o)

    SvarSlett
  55. Åhh, jeg vil også vœre med! Har hatt 1 års abonnement fra før (fått i gave), men det går snart ut, så hadde vœrt supert å vinne! Jeg linker og følger, så det blir 3 lodd på meg ;o) Ha en fin dag!

    Klem Christine / dethvitehuset

    SvarSlett
  56. Jeg linker og følger. Herved kommenterer jeg og da blir det 3 lodd! Klem fra Gro

    SvarSlett
  57. Følger, linker og kommenterer ;) Uh, vil veeeldig gjerne vinne! :D

    SvarSlett
  58. For en flott premie!!!
    Og du har en nydelig blogg!

    Mange hilsner fra Liv
    Mail: oliven@adsl.no

    SvarSlett
  59. Klart jeg vil være med på denne konkurransen! :)

    SvarSlett
  60. Ok, da krysser jeg fingrene...

    Er følger hos deg fra før av, jeg har nå lagt ut en link til konkurransen fra min blogg, og med dette har jeg også kommentaren i boks.
    Da får jeg vel 3 lodd?!

    Hehe...

    tvi tvi

    klem

    SvarSlett
  61. Dette bladet kjøper jeg jo uansett, så jeg vil gjerne ha et lodd jeg...

    SvarSlett
  62. Jeg prøver lykken og tar 2 lodd.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  63. Oi så spennende!
    3 lodd på meg!!

    klem C

    SvarSlett
  64. Deltar gärna i utlottningen! Jag tar tre lotter!
    Ha en härlig vecka,
    Sofie

    SvarSlett
  65. Hei! jeg vil gjerne være med i konkuransen! Flott premie! Jeg følger deg fra før og har laget link fra min blogg :-)
    Tvi, tvi!

    SvarSlett
  66. Oi! Ja, jeg vil også være med! Jeg legger deg til i linkelista mi, setter meg opp som følger, og skal herved legge ut konkuransen m link til deg på bloggen min!

    SvarSlett
  67. hei!
    jeg vil være med i konkurransen! kjekt med interiørinspirasjon:)

    torablie@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Hiv og hoi, 3 lodd på meg Siv!! Har jo fulgt deg lenge og jeg linker med glede!!

    SvarSlett
  69. hei!
    Jeg vil gjerne være med og trekker et lodd :)

    IfraLahell

    SvarSlett
  70. hei på deg, for en fin premie;)
    såklart jeg vil være med,
    Linker til deg på venstre side i bloggen min sammen med andre konkurranser, kom gjerne og ta en titt;)
    og så har jeg blitt følger.
    Ha en nydelig dag.

    SvarSlett
  71. Ja! For en flott premie!
    Eg tek 3 lodd :)

    SvarSlett
  72. Vil gjerne vinne abonnement. Har ingen blogg selv, men er ivrig leser. Ser det er stor konkurranse, men prøver meg likevel.
    Jane

    SvarSlett
  73. Jeg blir gjerne med i konkuransen. Leger en link til fra bloggen min og legger meg som følger. På min blogg, kan du også finne noen flere konkuranser :)

    SvarSlett
  74. To lodd på meg og!

    Du har en herlig blogg.

    SvarSlett
  75. Hei...jeg vil også gjerne være med i trekningen og tar 3 lodd :) Kjempefin premie!

    SvarSlett
  76. Vil gjerne være med i trekningen.
    Har lagt ut link til konkurransen din på bloggen min.

    SvarSlett
  77. Trekker gjerne et lodd her.
    Marit S

    SvarSlett
  78. Vill gärna vara med i denna utlottningen!! Tar tre (3) lotter)!
    Märta

    SvarSlett
  79. Hei
    Jeg blir gjerne med på konkurransen din. Tar 3 lodd.
    Ha en god helg videre.
    Klem:D

    SvarSlett
  80. Hejsan!
    Jag vill oxå vara med i tävlingen om den underbara tidningen! Tar 3 lotter!

    Ha en fortsat fin helg! Kram Anki

    SvarSlett
  81. jeg vil også veldig gjerne være med. To lodd på meg:-)

    God helg.

    SvarSlett
  82. Hei

    Nydelig blogg, jeg er med og tar med meg 3 lodd ;o)

    ha en flott søndag.

    Jeanette

    SvarSlett
  83. Självklart vill jag vara med i utlottningen av en prenumeration på denna underbara tidning.

    Skön söndag!

    SvarSlett
  84. 3 lodd til meg og link på min nye blogg :) Følger blir jeg også!

    SvarSlett
  85. Hei, vet ikke om jeg poster dobbelt nå...
    Jeg er med, prøver lykken med tre lodd!
    Ha en fiiiin dag, klem,M

    SvarSlett
  86. Hei!
    Jeg har tittet litt innom på bloggen din, og vil gjerne også være med på trekningen. Jeg kommenterer, følger og linker, så det blir tre lodd på meg også! :-D

    Sandra

    SvarSlett
  87. Heisann....
    Har lagt meg til som følger.....skrevet kommentar....og linker selvfølgelig....hvis du ser på siden min så er det linker til mange konkuranser....venter på vinnerloddet:)
    Så da blir det tre lodd...
    Ha en kos dag..
    Klem edda

    SvarSlett
  88. Trevlig vinst. Jag vill gärna vara med och hoppas jag vinner:)

    Kram Kristina

    SvarSlett
  89. Hejsan!
    är jättegärna med på denna utlottning av abonnemang - härlig tidning...
    har BILDLÄNK hos mig och blivit FÖLJARE av din blogg***
    kram
    annelie

    SvarSlett
  90. Hej! Jag vill också vara med och tävla. Jag länkar med bild på min blogg också. Och så blir jag följare också = 3 lotter.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  91. Håper så veldig på å vinne så jeg linker også jeg;) 1 lodd til på meg da:)

    SvarSlett
  92. Hei jeg er med;)
    Følger deg allerede og linker også;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  93. Jeg vil gjerne være med! :-) Legger meg til som følger og.
    Hilsen Evy

    SvarSlett
  94. Heisann! For ein flott konkurranse! Eg kjøper blandet kvar gong det kjem ut likavel, så sjansen for å få det dumpande i postkassa eit par dagar før det kjem i handelen let eg ikkje gå ifrå meg!
    Då vert det tre lodd på meg.
    Ha ein fantastisk dag!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  95. Det skulle jeg gjerne ha vunnet!! Spennende!

    SvarSlett
  96. Heisann:-)
    FOR en fin premie!!
    Jeg vil være med og har lagt meg til som følger,
    altså 2 lodd;-)
    Ha en super kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  97. To lodd til meg takk:) Pink lady

    SvarSlett
  98. Hei
    Jeg vil gjerne ha tre lodd :o)
    Har lagt meg til som følger, og linket.

    Ps du har en fabelaktig flott blogg!!!

    Natta fra Eva i Huset på Holmen

    SvarSlett
  99. JEg får prøve meg på denne da. Ønsker veldig et abonnement på vakre hjem og interiør. Et lodd på meg;)

    SvarSlett
  100. Hei, jeg bil gjerne bli med. Jeg tar to lodd idag.
    En hilsen i natten, Marilyn

    SvarSlett
  101. Jag lägger in mig som kommenatar 104 och länkar från min blogg Vitt & Vältummat. Hoppas jag vinner.-)
    Kram/Åsa

    SvarSlett
  102. Oj jag glömde. Jag har så klart lagt dig i min blogglista! Alla tre kriterier uppfyllda:-)

    SvarSlett
  103. Oj vilken fin tävling du har ordnat !
    Självklart vill jag oxå vara med . Jag lägger till mej som följare av din blogg och länkar till din tävling inne hos mej !
    Allt gott !
    Kram/Lotta

    SvarSlett
  104. Hej Siv, er med i konkurrencen med 3 lodder!
    Fin blog du har...
    Klem Helle

    SvarSlett
  105. Hej! Är gärna med o tävlar! Har länkat från min blogg (i högerspalten) och lagt till dig på bloglovin. Så tre lotter.
    Ha en fin dag!

    kram jannica

    SvarSlett
  106. Hei Siv!

    Jeg blir også med! Legger ut link til konkurransen i bloggen. Bli gjerne med på vår konkurranse også http://gronnogskjonn.blogspot.com/2009/08/konkurranse.html

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  107. Hei :)
    Koselig blogg og flott premie!
    Jeg linker og lenker og skriver og tenker :o)
    Dvs tre muligheter til abb på dette vakre bladet. FOR en koselig gave!
    Ha en fin kveld!
    Nanni ~

    SvarSlett
  108. Hm... nå ser jeg at jeg har tatt vare på en artikkel??? der nettstedet ditt var nevnt... barnerom?... tenke..
    Jeg bor også i Akershus.
    Tudeluuu..

    SvarSlett
  109. o hildrane du..nesten så en gir opp før en har kommentert...over hundre kommentarer..jojo:-)
    Jeg kommenterer...og jeg har linket deg for lenge siden...hmm...jo...eller jeg må visst sjekke opp det...hihihi

    SvarSlett
  110. jo visst...du ligger i min bloggliste...så da så:-)

    SvarSlett
  111. Flott blogg du har!! Har ikke vært her inne før, men har lagt meg til som følger -og kommer helt sikkert tilbake!!!

    SvarSlett
  112. Hei Siv!

    Har vandreit rundt i bloggen din en stund, og leg liker det jeg ser! Har lagt deg i blogglista mi, lagt meg til som følger og selvfølgelig linket til deg OG Vakre hjem og Interiør i et innlegg i bloggen min.
    Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen!

    SvarSlett
  113. Oj vilken fin vinst. Självklart vill jag vara med och tävla. 3 lotter blir det då- Kram

    SvarSlett
  114. Hej! jag vill gärna vara med i tävlingen även om jag inte brukar ha turen att vinna.

    theres

    SvarSlett
  115. Jeg er med! Det bladet er så fint!
    http://vigdisalbum.blogspot.com/2009/08/flere-konkurranser.html

    SvarSlett
  116. Hei!
    Jeg vil veldig gjerne være med i din konkurranse hvis det ikke er for sent!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  117. Hei!
    Klart jeg er med på denne herlige konkuransen!! Stiller med masse tro på at det skal gå min vei denne gangen ( pleier jo aldri å vinne noe ) og 3 lodd hjelper kanskje også!!

    Ha en nydelig dag!!

    Begynner i ny jobb 1 september, så det hadde jo vært utrolig kjekt å feieret det med 1 års gratis Vakre Hjem!!! *krysser fingrene*

    SvarSlett
  118. Jeg er med :) 2 lodd på meg :)

    Lagt meg til som følger!

    SvarSlett
  119. Hejsan, Vill absolut vara med och tävla. Länkar via min blogg samt har lagt till mig som följare av din blgg. Hälsningar,
    Petra

    SvarSlett
  120. Åh, jeg vil jeg vil :)
    Tenk å vinne en slik flott gave :)

    Klem :)

    SvarSlett
  121. Wow vilken drömvinst!! Jag länkar hos mig och följer din blogg såklart!
    kram Malin

    SvarSlett
  122. Jag vill också jättegärna vara med i utlottningen och länkar från min blogg. Dessutom lägger jag till dig i min blogglista, får jag tre lotter då? :-)

    Kram
    Beatrice

    SvarSlett
  123. Fristende premie, jeg blir gjerne med på morroa :)
    Ha en koselig kveld :)

    SvarSlett
  124. Hei - jeg vil gjerne være med om å vinne det her flotte bladet - koselig å titte i en høstkveld.

    Følger deg allerede, jeg. Lenke med bilde skal bli.

    En god helg til deg!

    SvarSlett
  125. Hej!
    Åh,tänk om man hade en sådan tur.Har alltid svårt att få tag på den i affären.
    Nu hoppas jag på Fru Fortuna.

    Din blogg är underbar:)

    Kramar Monica
    monikanen@yahoo.se

    SvarSlett
  126. Denna tävlingen är jag jättegärna med i. Jag älskar dessa tidningar. De ger såå mycket inspiration. Jag länkar så klart på min blogg.

    Fortsatt trevlig helg!
    Kram Karin

    SvarSlett
  127. Hei!
    Denne er jeg med på ja! :)
    Har forresten en konkurranse på min blogg,

    http://visneseriksen.blogspot.com/2009/08/passert-15000-beskende-ny-konkurranse.html

    SvarSlett
  128. Hej! Jag vill vara med och länkar från min blog!

    SvarSlett
  129. wooow vilket pris =) jag vill vara med och tävla och länkar från min blogg ! mvh Lisa

    SvarSlett
  130. Hej!
    Vilken underbar vinst! Jag vill vara med och satsar på 3 lotter!
    Kram

    SvarSlett
  131. Jeg vil være med=) Spennende...!


    frk.johnsen@gmail.com

    SvarSlett
  132. Självklart kan man inte motstå att vara med och tävla så håller mina tummar kram Therese

    SvarSlett
  133. Oi. Hva er dette? Første gang jeg er inne her, men kommer sikkert tilbake! Vil gjerne ta et lodd.

    SvarSlett
  134. Hej
    Jag blev så glad när jag såg att du hade en utlottning på min absoluta favorit tidning den är så otroligt inspirerande så det är klart jag vill vara med i din utlottning!
    Hoppas på tur♥
    Trevlig blogg!!
    Kram Marith

    SvarSlett
  135. Å, det abonnemanget skulle jeg gjerne ha vunnet! Håper jeg ikke er for sent ute!?

    Linker det til siden min, og er følger fra før!:)

    Nattaklem fra Nina

    SvarSlett
  136. Sååååååååååå spent på trekningen idag!!!!!

    Nå skal jeg gå på jobb - 1 dag i ny jobb!! Jippi!!
    Så det blir spennende å sjekke den heldige vinner senere idag!!

    Ha en flott dag!!

    SvarSlett
  137. Hei!

    Spennnede! Blir gjerne med i trekningen:-)

    Ha en fin kveld!

    Lill

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online