Blogglistenhits

tirsdag 11. august 2009

Barnerom

Jeg har nettopp mottatt den nye Ikea-katologen for 2010. Her er det mange flotte nyheter for meg som liker den landlige stilen. Hemnesserien har mye fint, jeg falt for den flotte hvite benken med plass for oppbevaren. Den passer perfekt i det nye rommet til minstejenta. Den samme serien har også garderobeskap og kommode. Hensvik er også en fin serie fra Ikea med hylle i flere størrelser. Bildet til venstre viser et romantisk barnerom i hvitt med hvit hylle fylt opp med smarte hvite kurver. En vakker kurv laget av bananfiber med plass til tepper og sengetøy. En søt sengehimmel, hvit sprinkelseng, vakker gyngestol i kurv og en søt hvit barnestol. Et vakkert barnerom med gode kombinasjoner av hvitt, natur og grønt gir et rolig og avslappende rom. Flere inspirasjoner til barnerom finner du her. Sommerklem

6 kommentarer:

  1. Jeg kommer fra Ikea nå.
    Det ble ikke mye shopping, må veie mine kjøp ...hvis ikke så fylles det opp!
    Hemnes serien liker jeg godt.

    He en fin kveld!
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Heihei!
    Så nydelig bilde. Det bildet har inspirert meg til å skal kjøpe kurvstolen for å ha på barnerommet! :-)

    Skal til Ikea i morgen, så gleder meg masse til å se hva de har!

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg kikket også på den benken :) Kjempefin!

    Alltid artig med ny Ikea-katalog.

    Ha en fin kveld! hilsen Margrethe

    SvarSlett
  4. Uff ja! Ikea har altfor mye fint, hehe.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Helen

    SvarSlett
  5. Jeg blir alltid inspirert av Ikea!! Syns denne serien har mye fint ja, tidløs i tillegg!

    SvarSlett
  6. Jeg har alltid sett fram til den dagen jeg kan innrede barnerom, og nå er det snart på tide:) Min skjønne datter er 8 mnd, og jeg kan vel så smått begynne å se meg om etter maling til veggene, tepper til gulvet, gardiner osv. Takk for inspirasjon!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online