Blogglistenhits

mandag 13. mai 2013

SOMEONE

Jeg er svak for supersøte puter og denne traff mitt i hjertet! Jeg likte både teksten og de søte sommerblomstene, en skikkelig sommerpute som passer like godt inne i sofaen eller på terrassen eller på jenterommet! En morsom vertinnegave er den også! Den supersøte puten fant jeg hos HM Home til kr 79,50 og har målene 50x50cm. Les mer om den fine sommerputen her. Denne uken er det forberedelser av drillutstyr til 17.mai. Det er drillstøvletter, hvit pologenser, strømper og så skal de trene denne uken samt få utdelt skjørt og genser. Så her går det i drill.... Dagen i dag startet med regnvær som yr har meldt og nå ser jammen meg været ut til å lette! Det er helt ok at værmeldingen tar litt feil og det blir litt solskinn:-) Fin mandag til deg som er innom!

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online