Blogglistenhits

torsdag 9. mai 2013

Borddekking


Mai er tid for å invitere til små og store fester! Borddekking er morsomt og jeg liker å hente inspirasjon på nettet enten hos andre bloggere eller hos ulike produsenter av servise. Dette bildet kommer fra det danske designfirmaet Rosendal.  Jeg falt pladask for det vakre hvite serviser Gran Cru Soft som er servise i ren stil og har en leken strek som signatur. Sjekk de lekre telysholderne i samme design!  Liker du mer en enklere stil, da er kanskje serien Gran Cru noe for deg? Det enkle festbordet er nydelig med de grå runde dekkebrikkene og bomulls servietter i samme stil, enkelt og rent og hadde passet perfekt hos meg også:-) (Kid har stort utvalg av lekre runde dekkebrikker). Det er ofte det enkle som er best! Det eneste jeg synes mangler er jo blomster da:-) Ellers er jeg veldig svak for den nydelige lysestaken med prismer! Er takknemlig om noen der ute kanskje har tips hvor jeg finner en som ligner? Forsatt fin torsdag!

klem

2 kommentarer:

  1. Lekkert, men her trengs en fargeklatt eller to!
    Blomstenes farge kan kanskje tas opp i serviettene?
    Og hvis maten som serveres er fargerik,vil selvsagt den synes godt!
    Nyt dagen! Her jeg er er det litt sol innimellom i dag. Deilig! Hilsen Tove

    SvarSlett
  2. HÄRLIG blogg du har:) undrar om du har du bloglovin att följa med???

    Vill du ha sköna inrednings & modetips ..kan du kolla in min blogg:)

    Ha en skön helg

    LOVE Maria från inredningsvis.se
    (sverige)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online