Blogglistenhits

tirsdag 14. mai 2013

Blå blikkfang



Jeg elsker blått i alle nyanser og liker meg best på et svaberg ved vannet. Blå blikkfang gir god energi både ute og inne. Akkurat nå er det lyseblå fioler som lyser opp på terrassen. Bildet over viser vakre blå detaljer og flotte bruksting i sink. Utrolig - men nesten alt du ser på bildet kommer fra HM Home. De har et nydelig sinkbrett, sinkkrukker og en råkul kurv. Les mer om produktene her.




Pute i jeansstoff er lekkert blikkfang både på terrassen i sommer og i sofaen. De andre putene med blå trykk hadde også passet perfekt inn hos meg. Nå har HM Home også en nydelig duk med blått mønster. Det er bare å drømme i vei....Les mer her.

klem

2 kommentarer:

  1. Når jeg ser disse bildene tenker jeg på sommeren i et hus ved sjøen.
    Og selvsagt, deilig temperatur både i vannet og i luften.
    Får vi det slik i år tro? Hilsen Tove

    SvarSlett
  2. Åååå, så lekkert :) sommerdrømmer ;)

    Klem :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online