Blogglistenhits

mandag 13. mai 2013

KURV

Det er utrolig å stå opp til solskinn og blå himmel! Håper det varer mer enn bare i dag! Jeg er veldig glad i kurver og bruker de til det meste. Kurver finnes i ulike materialer og former. Jeg falt for denne supersøte kurven som du ser på bildet. Denne kurven fant jeg hos HM Home og koster kun kr 129,- og har målene 31x35 cm.. Denne fine kurven finnes også i sort. Jeg kunne tenkt meg en slik liten praktisk kurv på badet for å holde orden på gjestehåndklær. Den er også super til oppbevaring av leker på jenterommet, eller i entreen for oppbevaring av skjerf. Les mer om den fine kurven her. Takknemlig for tips til flere nettbutikker som har fine kurver i ulike størrelser og materialer.

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online