Blogglistenhits

fredag 26. april 2013

UTELIV


Sola skinner og nå gleder jeg meg til varmegrader i solveggen på terrassen! Jeg falt pladask for dette kule bildet av en terrasse/uteplass. Bildet kommer fra Impressionen og alt du ser på bildet kan du finne hos Impressionen. Jeg likte den søte benken i hvitt og brunt, den passer jo like godt ute som inne synes jeg. Kombinasjon av hvitt og brunt passer jo perfekt den landlige stilen. De hvite lette stolene ser jo også lekre ut. Jeg elsker jo blått så både duken og putene liker samt maritime blikkfang på veggen! Så enkle detaljer, og masse god sommer energi!  Kanskje jeg skulle få tak i stoff som ligner det på bildet å sy meg et par puter i sommer? Fin fredag til deg som er innom:-)

klem

3 kommentarer:

  1. Puter frisker alltid opp, men hvor finner man slike stoffer da?

    SvarSlett
  2. Hei Siv!
    Ja, gjett om vi gleder oss til sommer og uteliv nå, og det hadde ikke vært å forakte å ha de møblene og tekstilene, nei!

    Med ønske om en riktig god helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online