Blogglistenhits

torsdag 25. april 2013

Blikkfang


Det er fredag og ute skinner sola fra nesten skyfri himmel! Juhu...dette blir en god start på fredagen! Jeg elsker gjenbruk og synes det er morsomt å bruke gamle og nye ting på nye måter. De kule Lotus skålene som du ser ovenfor er på min ønskeliste! De finnes i flere farger og fåes på nett hos Designforevig. Jeg synes de er superkule blikkfang på bordet! 


Her ser du en snutt fra terrassen. Jeg fylt opp en gammel retro kjele med prestekrager. Det ble et morsomt blikkfang på terrassen! Den gamle kjelen er fra min foreldre og gir minner fra min barndom. Designet er jo helt HOT akkurat nå, så hvis du kommer over noe i denne serien er de kule blikkfang både ute og inne!  I det nye magasinet til Backe i Grensen er det ulike typer boller fra designer Luci Kaas Arne Clausen klassiske Lotus boller som koster fra 169,- til 439,- som du finner på nettsiden designforevig! Så da kan det jo være morsomt å gjøre funn på et loppemarked til en supersnill pris:-) Fin fredag til deg som er innom:-)


klem

1 kommentar:

  1. Jeg hadde også i alle fall en kjele i dette designet, men hvor er den?
    Det gamle kommer igjen!Kjempekoselig!
    God helg ønskes av Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online