Blogglistenhits

tirsdag 23. april 2013

Gyngestolen


Her ser du bilde av katten til minstejenta som heter Luna. Den elsker å ligge i gyngestolen. Luna er en korthåret katt som ligner på svensk huskatt. Den er kjent for å være en intelligent og reservert katt som kan bli mellom 15 - 18 år.  Katterasen ble godkjent som egen rase som britisk korthåret i 1982 og fikk navnet Europe. Vår katt har hvite poter og er veldig snill. Jeg synes katter gir god energi og liker deres vesen og selvstendighet. Les mer om svensk huskatt her. Hvilket dyr liker du?

klem

3 kommentarer:

  1. For ein nydelig katt! :)
    Ser ut som han koser seg i gyngestolen iallefall! :)

    Jeg er også veldig glad i katter, men mannen i huset vil heller ha hund, så da blir det nok det! ;)

    Ha ei flott uke! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  2. For ei nydelig katt :) selv har jeg en gammel kattemons som nærmer seg 13 år, snill og god syns no matmor da :) Jeg elsker katter , de er så selvstendige. Hilsen Trønderfrua:)

    SvarSlett
  3. Så skjønn pus du har ღ Jeg bare ELSKER kattepuser i alle fasoner og størrelser, enten det er en pus eller f.eks tiger ღ Elsker måten de er på, selvstendig, selvsikker og ikke minst smidigheten. Jeg blir utrolig fasinert over ferdighetene til å komme seg opp og frem :) Så ja jeg skulle ønske jeg hadde en katt eller to ღ Men min bedre halvdel er ikke så begeistret, så da ble det en hund i stedet :) Lille Bamse er bare aldelse herlig, med masse personlighet og godhet - så jeg har ikke byttet den ut med noen i hele verden ;) Uansett, så er det veldig kjekt å ha dyr rundt seg, det beriker livet ღ i alle fall hos meg :) Beklager at jeg ikke har vært så flink til å legge igjen noen ord her den siste tiden. Så langt har ikke 2013 vært et godt år for min del, helsemessig med mat og andre "småtterier", men jeg håper at det bedrer seg etter hvert :)Håper du har det bare fin... Ha en fin, fin uke videre. Klem fra Mette :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online