Blogglistenhits

fredag 19. april 2013

Fin lørdag!


Tenk å våken opp til sol og blå himmel i dag! JUHU ....gleder meg til at hagen våkner og vårblomster lyser opp! Jeg synes fioler er supersøte og akkurat nå har Plantasjen superkupp 10 stk for 19,- for medlemmer ( meld deg inn på nett eller når du er i butikken som er gratis) Jeg har funnet en gammel blikkboks og fylt opp med litt jord og en fiol som lyser opp på kjøkkenbenken! Gamle blikkbokser er vakre blikkfang på bordet både ute og inne og kan dekoreres med hamp eller blonder og er helt gratis:-) Lørdag er tid for å rydde her og der og nyte sola som varmer. Loppemarkedtiden har begynt denne helgen! Gleder meg til å finne frem joggesko igjen og sette vekk støvlene! Hva er dine planer i dag?

klem

1 kommentar:

  1. Her og!!! Sol altså :D Jeg blir så utrolig glad når sola skinner og det er varmt i lufta. Håper du får en god dag, Siv. Klem:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online