Blogglistenhits

torsdag 18. april 2013

Landlig stil


I dag er det skikkelig ruskevær på Romerike med sterk vind, tåke og regnvær! Snøen har heldigvis nesten blitt helt borte! Så nå er det brune jorder så langt øye kan se her hos meg. I ruskevær er det viktig å gjøre det hyggelig inne. Jeg elsker den landlige stilen og har i dag funnet frem en gammel kaffekanne fra min bestemor, et Norgesglass er fylt opp med et lyseblått kubbelys og helt foran en blikkboks har fått besøk av en lyseblå fiol! Enkelt gjenbruk og nesten helt gratis alt du ser bortsett fra blomsten:-) Litt blå energi er viktig når man skal finne konsentrasjon. Jeg omskolerer meg i voksen alder og er nettstudent, så for meg er det ekstra viktig med litt blått rundt meg for å samle tankene.  I følge yr er det meldt 9 varmegrader og sol til helgen - det skal bli supert! 

klem

3 kommentarer:

  1. Ingen ting kan forandre noe mer enn farger!
    Og mer enn dette skal ikke til før humøret bedres. Og som du sier - blått er fargen for konsentrasjon. Den enkle blå blomsten snakker til oss, vi trenger ikke en kjempebukett!
    Men jeg var på hagemessa på Lillestrøm på lørdag, og for et vell av farger og blomster!
    Se selv på bloggen min.
    Lykke til med studiene! Nyt våren til helgen.
    Hilsen Tove

    SvarSlett
  2. Det blåser og "kose-seg-inne-vær" på Hedmarken idag også. Men det tærer på snøen, så nå er den snart helt vekk. Godt!
    Koselig med det blå hos deg! Enkelt, harmonisk og vakkert - også nesten helt gratis. DET liker jeg!

    Ha en fin kveld!
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  3. Heisann Siv! :)
    Ja, i dag har det vært mye vind og ruskevær.
    Vi får satse på finere vær til helgen..
    PS: Skal du være med på NIB-turen til København? Det skal jeg.. .*glede seg*
    Ha en herlig helg!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online