Blogglistenhits

tirsdag 24. juli 2012

PINK


Jeg falt pladask for denne supersøte rosa kakeboksen! Den passer like godt på kjøkkenbenken som et morsomt blikkfang som på terrassen en sommerkveld eller på barnerommet. Den superkule kakeboksen fant jeg hos HM Home. De har nå fått inn spennende høstnyheter. Denne supersøte kakeboksen koster kun kr 99,-! Den kommer fra en designserie som heter Pretty Kitty. Serien har kule puter med kattemotiv og til kjøkkenet en serie med morsomme kjøkkenhåndklær med motiv av kaker samt til badet en morsom serie med motiv av sløyfer og en sort katt. Alt til snille HM priser. Les mer om denne designserien her.


klem

2 kommentarer:

  1. Super søt kakeboks, så på en lignende idag faktisk. Grunnen til at den ikke kom hjem med meg er at vi spise veldig lite kjeks og småkaker. Jeg får nesten ikke brukt de fine kakeboksene mine til jul en gang... Ønsker deg en flott uke start :)

    SvarSlett
  2. Här kommer ett litet flyttkort från mig. Har flyttat bloggen room of karma till roomofkarma.se. Där finner du mig nu mera:)♥ Välkommen!

    kram CC

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online