Blogglistenhits

torsdag 26. juli 2012

Hvit benk

Utrolig, men i dag har det faktisk vært supert sommervær på Romerike! Jeg har latt klesvasken ligge rolig, og vært ute hele dagen! Det gjør godt å kjenne varmen og lyset! Håper finværet blir en stund:-)  I følge YR.NO er det meldt regn i morgen og lørdag og litt finvære igjen søndag:-) Så kommer det jammen meg regn hele neste uke! Da nyter jeg kvelden på terrassen. I den gamle hvite gamle benken har jeg et lunt teppe fra Ikea, den gode Peace puta fra Ellos og en stråhatt gjør nytten sin:-) Jeg har fylt opp krukker med Lavendel og Asters. Nå er det tilbud på Asters hos Plantasjen i flere farger til kun kr 17,- for medlemmer:-) Ønsker alle som er innom en lang og solrik sommerkveld.


klem

2 kommentarer:

  1. L E K K E R T !!
    Og en skikkelig koselig oase :)

    Nyt sommerkvelden..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Så godt sola kom!
    Du er god på å gjere det koseleg :-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online